AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A 2015-ben még félmilliárd forintos nyereség után várhatóan némileg visszaesik a Gyulahús Kft. eredménye, mivel tavaly többet fordítottak marketingre és az év második felében az alapanyagok drágulása is éreztette hatását - fejtette ki Daka Zsolt, a cég ügyvezető igazgatója az MTI-nek. A 250 dolgozót foglalkoztató Gyulahús árbevétele tavaly elérte az 5 milliárd 300 millió forintot a 2015-ös 5 milliárd 44 millió forint után.
Az árbevétel-növekedés mögött volumennövekedés áll, közel 480 tonnával több terméket gyártottak tavaly, mint egy évvel korábban. A vállalat 200 millió forintos technológiai fejlesztést tervez, és idén is 4-5 százalékos árbevétel-bővülést szeretne elérni.
A cég a japán, a kínai, a koreai és a hongkongi piac felé is nyitna. Daka Zsolt szerint a japánok főként a paprika nélküli, marhából készült, édesebb ízvilágú csemegeszalámit kedvelték, amely a magyar piacon is csak nemrég jelent meg. A kínai és dél-koreai érdeklődők viszont a paprikás, csípős kolbászokat részesítik előnyben.