2017. január 17. kedd Antal, Antónia

Hírek - Élelmiszerpiac

Tarol a Nagybani - Kampány a csúcstermékekért (x)

Tavaly szeptember óta csaknem száz zöldség-gyümölcs szakbolt lépett be a Budapesti Nagybani Piac „Frissen a Nagybaniról” elnevezésű programjába. A kampány célja, hogy kiemelje azokat a zöldségeseket, akik a Nagybaniról, a legfrissebb forrásból szerzik be áruikat.
 
 
Feliratkozom az agrárszektor.hu hírlevélre

Eddig csaknem száz zöldséges csatlakozott a Budapesti Nagybani Piac „Frissen a Nagybaniról” elnevezésű programjához. A szeptemberben indított kampány a zöldségeseknek több előnnyel is jár. Így a programban résztvevő zöldség-gyümölcs szakboltokat a Nagybani Piac weboldalán térképes keresőn tüntetik fel, tehát a vásárlók könnyebben megtalálják őket, a kampány szlogenjét megjelenítő matricát pedig kihelyezik üzleteik portáljára, jelezve, hogy ebben az üzletben mindig friss az áru.


A Budapesti Nagybani Piacra kerül a magyar termelői zöldségek-gyümölcsök áru kínálatának csaknem fele. A minőségről az állandó ellenőrzések mellett, a nyomon követhetőséget biztosító címkézés, és a piac szigorú szabályai is gondoskodnak. Az őstermelők és a kis gazdaságok a nemzetközi átlagnál jóval nagyobb arányban képviseltetik magukat a nagybani piacon, vagyis nem csak egészséges és friss termékekhez juthatnak a vásárlók, de segíthetik a helyi vállalkozások és őstermelők boldogulását is.


 

Címlapon, most

Rendkívüli hideg: nincs veszélyben az ország kenyere

Idén még drágábban vehetünk cukrot

Tovább folytatódik az áremelkedés.

Újabb pályázatot függeszt fel Lázár tárcája

Kimerül a támogatási keret a juh- és a kecsketartóknál.

Azért van húshiány, mert nagyon sok kacsát és libát kellett leölni

Csak a madárinfluenza elmúltával javulhat a helyzet.

Téli élelmiszerrazziák: kevesebb szabálytalanság

Főleg a szezonális termékeket ellenőrizték.

Adja fel hirdetését gyorsan, ingyenesen!

A szakértő szemével

Fórián Zoltán
vezető agrárszakértő
Takarékbank Agrár Központ