250 milliárd forintért vesz magyar terméket a Nestlé évente

agrarszektor.hu
Évi több mint 250 milliárd forint értékben vásárol magyar termékeket a Nestlé Csoport - tájékoztatta a cég magyar leányvállalata hétfőn az MTI-t.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A Nestlé Hungária Kft.-nek évente közel 2.000 magyar kis- és középvállalkozás (kkv) szállít árut vagy nyújt szolgáltatást. A Nestlé magyar leányvállalata több mint 200 milliárd forint értékben szerez be árut - telephely szerint - magyar cégektől évente. A teljes külső - azaz nem Nestlé társcégtől származó - beszállítói paletta közel 85 százaléka magyar.

Az élelmiszeripari vállalat nem csupán magyar, hanem globális hálózata is jelentős megrendelője a magyar kkv-knak. Tavaly az elmúlt öt év átlagánál - 51,2 milliárd forintnál - közel 554 millió forinttal többért vásárolt Magyarországról árut vagy szolgáltatást a nemzetközi cégcsoport.

 

forrás: MTI/Gazdasag.ma.hu

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?