2019. augusztus 22. csütörtök Menyhért, Mirjam

Hírek - Agrárpénzek

Emeli a magyar beszállítói arányt a Lidl

A Lidl a jelenlegi 54 százalékról 60 százalékra kívánja emelni a magyar beszállítói arányt 2014 végére a magyar beszállítókért program keretében - mondta a Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke a keddi tájékoztatón.
 
 
Feliratkozom az Agrárszektor hírlevélre
 Elmúltam 16 éves
 Az adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, és hozzájárulok ahhoz, hogy megadott adataimat a szolgáltató mint adatkezelő a szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

A Lidl 157 magyarországi áruházának tavalyi forgalma 186 milliárd forint volt, ebből közel 100 milliárdot, 54 százalékot jelentett a magyar beszállítóktól vásárolt termékek értékesítéséből származó bevétel. A cég jelenlegi termékkínálata 1400 árucikkből áll, ebből 810 féle terméket kínál a 200 magyar beszállító - közölte az igazgatóság elnöke. Hozzátette: a magyar beszállítók termékeit a külföldi Lidl áruházakban is forgalmazzák, 9 országban 106 terméket, amelyek 8,4 milliárd forintos exportvolument jelentenek.

A magyar beszállítói arány növelésénél az ár és a minőség kevésbé jelent korlátot, a felkínált mennyiség gyakrabban - mondta újságírói kérdésre Kovács Gergely beszerzési igazgató. Ennek kapcsán azt is elmondta, hogy amennyiben a magyar beszállítók nem tudnak akkora mennyiséget szállítani, amennyire az ország 157 Lidl áruházában szükség lenne, akkor regionális megjelenés is lehetséges. Egy másik kérdésre, amely a Lidl fejlesztését korlátozó plázastopra vonatkozott, Grósz Jenő azt mondta: a "várólistán lévő 29 projekt sorsában reményeim szerint pozitív fordulat következik be".


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA

    A szakértő szemével

    Támogató:

    Agrárszektor Konferencia 2019

    Most extra kedvezményes áron >>

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu