Több tejterméket fogyasztunk: rekord mértékben nőtt a Danone forgalma!

agrarszektor.hu
A világ legnagyobb joghurtgyártója, a francia Danone az idei év első negyedévében 4,78 milliárd eurós forgalmat könyvelhetett el, amely 8,5 százalékkal magasabb, mint az előző év hasonló időszakában.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Ekkora forgalmat 2008 első negyedévében, a recesszió kirobbanása előtt mértek utoljára, és még a piaci várkozásokat is felülmúlta a teljesítménynövekedés.

A nyersanyagárak emelkedése ellenére - mely nem csak a Danone-t, de a többi tejtermék gyártót is sújtja - a cég a teljes évre vonatkozóan 0,2 százalékponttal javított a működési profit várakozásain.

Részvényelemzők a bejelentés után ismét befektetési célpont kategóriába sorolták a Danone részvényeit, 53 eurós célárat határozva meg.
A DZ Bank elemzői nem várnak idén az élelmiszeriparban tevékenykedő cége körében nagy növekedést - elsősorban az egyre drágább nyersanyagok miatt - ugyanakkor felhívják a figyelmet azokra a cégekre, melyek látványos forgalombővülést képesek elérni, így a Danone-ra is.

A bejelentést követően a cég részvényei 1,9 százalékot emelkedtek a párizsi tőzsdén, átlépve a 47,7 eurós részvényenkénti árat, és mintegy 13 százalékkal túlszárnyalva a március közepi szinteket.

A Danone közölte, hogy a forgalombővüléshez jelentősen hozzájárult az ásványvíz divízió, melyhez az Evian márka is hozzátartozik, továbbá Kínában különösen jól teljesítettek a bébiételek kategóriájában. Ugyanakkor a tejágazat is 6,5 százalékos forgalombővülést tudott elérni, melyhez az Unimilk orosz cég tavaly decemberi beolvasztása is nagyban hozzájárult.

Az Unimilket figyelmen kívül hagyva a tejágazat 5,5 százalékos forgalombővülést ért el az év első 3 hónapjában, mely zömében a mennyiségbővülésnek, és csak részben az áremelkedésnek tudható be.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?