A magyar tejért kampányolnak - Marketinggel ösztönöznék a fogyasztókat

MTI
Marketingkampánnyal ösztönözné a kormány a fogyasztókat a magyar tejtermékek megvásárlására, hogy így segítse a tejkvóta rendszer eltörlése és az európai túltermelés miatt nehéz helyzetbe került magyar tejtermelőket - jelentette ki Feldman Zsolt, a Földművelésügyi Minisztérium (FM)agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter hétfőn jelentette be, hogy a magyar tejtermékek fogyasztására ösztönző marketingkampányt indít a kormány, ezzel is segítve a hazai tejtermelőket és - feldolgozókat. Mivel az uniós tejpiacon komoly problémák alakultak ki a túlkínálat és a túltermelés miatt, veszélybe került a gazdák megélhetése is.

Ezért a magyar kormány több, a témában érdekelt tagállammal együtt lép fel a magyar tejtermelők érdekében, de az Európai Bizottság nem találja, vagy nem alkalmazza azokat az eszközöket, amelyek Magyarországon megoldást jelentenének a tejágazat számára. Ezért van szükség nemzeti forrásból különböző állattartói támogatásokra, a most bejelentett marketingkampánnyal pedig a jó minőségű magyar tejtermékek megvásárlására szeretnék ösztönözni a fogyasztókat - jegyezte meg Feldman Zsolt.

Az államtitkár úgy véli, hogya magyar tejágazat hagyományosan belpiacra orientált, vagyis jóval többet adnak el a hazai piacon, mint külföldön, aminek előnyei és hátrányai is vannak. Ezért fontos fejleszteni a hazai fogyasztói tudatosságot.

Feldman Zsolt szerint Magyarország régóta készült a tejkvóta rendszer kivezetésére. Ezért idén, a tejtermelés megtartása miatt - támogatási csúcsként - több tízmilliárd forint értékben támogatják az állattartókat, tejtermelő gazdálkodókat. A nagymértékű árcsökkenés jelenleg komoly terhet ró a gazdákra, ugyanakkor az utóbbi években kedvező volt a környezet, most pedig egy nehezebb időszak következik. A kormány ezért támogatási oldalról mindent megtesz a könnyítés érdekében - tette hozzá az államtitkár.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?