Nagyon kevés halat esznek a magyarok: izgalmas eszközzel népszerűsítik a fogyasztást

agrarszektor.hu
Az agrártárca bemutatta a "Kapj rá!" halfogyasztást ösztönző kampány keretében kifejlesztett "Kapj rá!" mobil alkalmazást. Az applikáció letöltői olyan izgalmas feladatokat oldhatnak meg, mint a halas Puzzle, Memóriajáték, vagy megfejthetik a recept kvíz és a halas "Ki mit tud?" - kérdéseit, az "Érdekességek" rovatban pedig számos információt tudhatnak meg a halakról, a halételek elkészítési módjairól, illetve receptvideókat is nézhetnek Rácz Jenő, Michelin-csillagos séf szereplésével.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A felhasználók ingyenesen tölthetik le a "Kapj rá!" halfogyasztást ösztönző kampány részeként elkészült "Kapj rá!" applikációt például az App Store-ból, vagy a Google Play áruházból is - írja közleményében az Agrármarketing Centrum (AMC). Az applikációban négy játékmező található, egy játékmező tíz állomásból áll és a játékosoknak négyféle játékot kell megoldani váltakozó sorrendben a tíz állomás során.

Forrás: AMC

"A "Kapj rá!" applikáció elkészültével újabb eszköz áll a 2023-ig tartó halfogyasztást ösztönző kampány szolgálatába" - mondta el Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője. Hozzátette: "az alkalmazás bármelyik okostelefonra letölthető, a játékos feladatok pedig nem csak a szórakoztatást, de az ismeretterjesztést is szolgálja. Ezzel az új, digitális fejlesztéssel további célcsoportokat hódíthat meg a kampány, amely az egészségtudatos, minden korosztály számára előnyös halfogyasztást népszerűsíti."

A játékmezőn végighaladó, legtöbb pontot gyűjtő játékosok - amennyiben regisztrálnak -, a mai naptól három hónapon át nyereményjátékban vesznek részt. A győztesek hal tematikájú élményfőzésre nyernek belépőt, ahol szakavatott séf mutatja be a halkészítés fortélyait. A versengés során az ország 7 régiójának legjobbjai páros belépőt kapnak a kurzusra.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?