2019. november 22. péntek Cecília

Hírek - Állat

Piacra jutást segítő programot állított össze a Lidl

Szíjjártó Péternek, a Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági ügyekért felelős államtitkárának is bemutatta a magyar beszállítók külföldi piacra jutását segítő programját a Lidl. Jelenleg 36 beszállító 106 terméke található a külföldi boltok polcain.
 
 

A magyar vállalkozások főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak kilenc országba, közel hatmilliárd forint értékben – tette hozzá közleményében a kiskereskedelmi lánc.

A Lidl a magyar beszállítókért elnevezésű program célja, hogy egyre több magyar beszállító jusson külföldi piacra jutási lehetőséghez. „Azt szeretnénk, ha mind a külföldön forgalmazott termékek számában, mind volumenében jelentős előrelépést érnénk el” – idézte a közlemény Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnökét.


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.

    A szakértő szemével

    Támogató:

    Agrárszektor Konferencia 2019

    Most még kedvezményes áron >>

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu