AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Termékcsaláddá alakul a Soproni Óvatos Duhaj. A Heineken Hungária nyáron debütált innovációja, a (felső erjesztésű) Soproni Óvatos Duhaj IPA után a Soproni Démon is bekerül az Óvatos Duhaj fantázianevű sörcsaládba.
A gyártó barna söre változatlan receptúrával, de megújult csomagolással kerül a polcokra. Mind a palack, mind a doboz dizájnja az IPA megjelenését követi, elnevezése pedig Soproni Óvatos Duhaj Démon lesz. A gyártás is marad Sopronban.
Az összetevők tehát nem változnak, marad a barna sörben a négy fajta maláta és a Saphír aromakomló, a mélybarna színt pedig a speciális karamellmaláta adja. Az időzítés sem véletlen: a téli időszak hagyományosan a barna sörök szezonja Magyarországon.
Nem meglepő, hogy a gyártó az Óvatos Duhaj brandet erősíti: mint arról az agrárszektor.hu a nyáron beszámolt, a hazai sörszakmát, sőt, még magát a gyártót is a Soproni IPA sikere. Megjelenése után nem sokkal olyan ütemben nőtt a fogyasztása, amelyre a sörgyár a gyártás tervezésekor egyáltalán nem volt felkészülve.
Augusztusban a kereslet háromszor akkora volt, mint azt előzetesen becsülték. Információink szerint a kereslet nem csökkent az őszi hónapokban sem, ugyanakkor a gyártás és a disztribúció már folyamatos, egyre több boltban és étteremben, szórakozóhelyen kapható a termék.