Japán legnépszerűbb söre érkezik a magyar piacra

agrarszektor.hu
"Szuperprémium" kategóriájú japán sört dob piacra Magyarországon a Dreher. Az Asahi Super Dry világszerte több mint 50 országban van jelen, a régióban a magyar az első piac, ahol bevezetésre kerül a termék.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Egy japán sör lesz a Dreher egyik nagy dobása 2018-ban. A sörgyártó-forgalmazó tavasztól vezeti be a magyar piacra az Asahi Super Dry-t, Japán elsőszámú prémium - vagy ahogy a pozícionálásban megfogalmazták - "szuperprémium" sörét.

Jókor jó terméket hozunk a magyar piacra, a fogyasztók egyre nyitottabbá válnak új termékek, új ízvilágok felé. A kutatások azt mutatják, hogy az Asahi Super Dry ízvilágát kimondottan kedvelik a magyar sörfogyasztók

 - mondta el Békefi Gábor, a Dreher vezérigazgatója. A szakember kiemelte, hogy különleges előnyt jelent a Dreher számára, hogy a többi régiós piac minket fog követni, ebben az értelemben első tud lenni a magyar forgalmazás.

Souichiro Nishimura, az Asahi márkanagykövete a márka történelméről elmondta, hogy sok évtizedes működés után 1985-ben dobták piacra Super Dry sörüket, amivel nem csak visszanyerték piacvezető pozíciójukat, hanem megalkották Japán elsőszámú "szuperprémium" kategóriás sörét. Gyakorlatilag ezzel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, hanem az egész világon. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja.

Az agrárszektor.hu a Drehertől megtudta, hogy már márciustól árusítják a terméket, amelynek bolti ára 250-300 forint között lesz. A bolti és a HORECA (éttermi, szórakozóhelyi) forgalmazás egyaránt 330 ml-es, üveges formátumban történik, csapolva egyelőre nem kapható a sör. Az elsődleges fogyasztói célcsoportot 25-40 év közötti, az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkezők jelentik, a márkaismertség felépítése - azaz a marketingkampány - májustól kezdődik.

A sört Olaszországban gyártják, innen látják el a magyar piacot is. A termék gyártási technológiájának különlegessége, hogy exkluzív minőségű malátát és komlót használnak, az igazi ízélményt pedig rizs hozzáadásával érik el. A Dreher egyelőre nem tervezi a magyarországi gyártás bevezetését.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?