Alig esznek zöldséget és gyümölcsöt a magyarok: így próbálnak változtatni rajta

MTI
Több mint egymillió családos ember figyelmét hívta fel a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az egészséges étkezésre, valamint a zöldségek és gyümölcsök fogyasztásának fontosságára az Európai Friss Kalandok elnevezésű kampány második évében.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Süle Katalin, a NAK elnökségi szóvivője, a szervezet Zala megyei elnöke a NAK közleményben kiemelte, a kampányban idén közel 2600 kilogramm gyümölcsöt és több mint 700 kilogramm zöldséget kóstoltattak meg gyerekekkel. A fogyasztásösztönző kampány a NAK és az Interfel nevű francia zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezet szervezésében valósul meg.

Jön az év vége kihagyhatatlan agrárrendezvénye, a kétnapos siófoki Agrárszektor Konferencia! A december 4-5-i esemény egyedülálló módon foglalja össze és mutatja be az agrárgazdaság legnagyobb érdeklődésre számot tartó, legaktuálisabb témáit az államigazgatási szféra és az üzleti élet csúcsvezetőinek részvételével. A konferencián elhangzó információk segítséget nyújtanak abban, hogy az agrárium szereplői megalapozott gazdasági döntéseket hozhassanak, és még sikeresebbé tehessék gazdálkodásukat, üzleti tevékenységeiket. Regisztráljon most a december 4-5-i siófoki Agrárszektor Konferenciára!

A NAK a gyümölcs- és zöldségfogyasztást országos roadshown népszerűsítette, a kampány kabalafigurái, Frutti és Veggi 15 település családi rendezvényére, valamint két áruházláncba is ellátogattak. A kamara kiemelte, hogy a kampány aktualitása vitathatatlan, hiszen az Egészségügyi Világszervezet (WHO) kutatásai alapján a magyarok fejenként csak napi 262 gramm zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, amellyel hazánk az Európai Unióban a sereghajtók között van.

A NAK korábbi tájékoztatása szerint az Európai Friss Kalandok elnevezésű hároméves, 2018-2020 közötti edukációs kampány főként a gyermekeket és a gyermekes családokat ösztönzi a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztására. Az 5 millió euró költségvetésű program finanszírozását az unió 80 százalékban vállalta, az agrárgazdasági kamara 1,2 millió euró támogatásban részesült.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?