Harmadáron csaphatsz le a csúcsdrága magyar gyümölcsökre: itt keresd őket

agrarszektor.hu
Akár harmadával olcsóbban is hozzájuthatunk a magyar gyümölcsökhöz, ha Szedd magad! akciókon vásárolunk. A rendszer egyre népszerűbb Magyarországon, a fogyasztók kedvező áron juthatnak friss gyümölcshöz, a termelők pedig az áruházláncoknak és az exportra szánt áru leszállítása után az ültetvényen maradt termést is el tudják adni. Akadnak ugyanakkor olyan termelők is, akik eleve ilyen értékesítésre szánják az árut, így ugyanis a szedéshez szükséges munkaerőt is meg tudják spórolni, a csomagolásról és a szállításról nem is beszélve.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Habár a piacon is hozzájuthatnak a vásárlók a meggyhez, kajszihoz és cseresznyéhez, aki nagy mennyiséget szeretne vásárolni, annak érdemes a Szedd magad! akciókat felkeresnie, így ugyanis akár harmadával olcsóbban hozzájuthat a gyümölcshöz - mondta az InfoRádiónak Mártonffy Béla, a Nemzeti Agrárkamara (NAK) kertészeti- és beszállítóipari osztályának elnöke. A kedvező ár annak köszönhető, hogy nem kell csomagolásra, illetve szállításra költeniük a termelőknek, ugyanakkor a vásárló mivel maga szedi le a termést, biztos lehet benne, hogy friss gyümölcsöt kap - tette hozzá. 

Forrás: MTVA/Bizományosi: Oláh Tibor

Jelenleg meggyet, kajszibarackot, és néhány helyen cseresznyét vásárolhatunk a Szedd magad! akciókon, hamarosan pedig jön az őszibarack, a szilva és az alma is - tájékoztatott Mártonffy Béla. A termelők egy része általában akkor hirdet Szedd magad! akciót, miután az áruházláncoknak, vagy az exportra szánt árut már leszállították, de az ültetvényen még maradt jó minőségű gyümölcs. A termelők másik része eleve ilyen értékesítésre szánja az áruját, így a szállítás és csomagolás mellett a szedéshez szükséges munkaerőt is megspórolják - emelte ki az elnök.

Mártonffy Béla kitért ugyanakkor arra is, hogy az országban a zöldség-gyümölcs termelésben is munkaerőhiány van, így valószínűleg ez is közrejátszik abban, hogy egyre több a Szedd magad! akció. Hangsúlyozta azonban azt is hogy a fő motiváció az, hogy az elmúlt években kialakult kapcsolatokon keresztül bizalom épült ki a gazda és a fogyasztó között, mára pedig a legtöbb termelő már a kialakult törzsvásárlói körének adja így el az áruját.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?