AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A magyar biosör volt az egyik meghatározó, látogatókat csalogató termék a 21 kiállítót felvonultató magyar közösségi standon a február közepén nyílt nürnbergi Biofach organikus élelmiszeripari és kozmetikai vásáron. A huszonötödik alkalommal megrendezett nemzetközi eseményen 80 ország 2235 kiállítója közül 9 főzde jelent meg biosörökkel, de a kóstolók egybehangzó véleménye szerint az Alakor ezek közül is kiemelkedett.
Nagyon gyorsan elterjedt a magyar biosör híre, kóstolásának lehetősége a 25. Biofach látogatói között. A kiállítók néha nem is tudták olyan gyorsan tölteni a féldecis poharakat, mint amennyien sorban álltak érte, végül majdnem 2000 pohárnyi fogyott - számolt be az Alakor sikeréről a terméket és az alapanyagot is előállító Körös-Maros Biofarm Kft. fejlesztési igazgatója.
Várhelyi Zoltán hozzátette, a biosörök kínálata a tavalyihoz hasonlóan idén is igen erős volt. A közel 30 féle sör közül, amit a vásáron megjelenő kilenc sörfőzde kóstoltatott, mindössze három készült olyan ősi gabonafélékből, mint a tönköly, a tönke vagy az alakor búza. A kelet-európai térségből egyedül a magyar standon lehetett biosört találni, a méretében egyébként jóval nagyobb román, ukrán és más közösségi standokon a hagyományos tej-, vagy gyümölcsalapú termékek domináltak, egyáltalán nem találtunk söröket.
A sörfogyasztás általában kulturális és szubkulturális kötődést is jelent, ezért a magyar Alakor bevezetésének a német, illetve más környező piacokra nincs sok realitása - mutatott rá a szakember. Az előállítási technológia korlátjai és a kis gyártási mennyiség, valamint a viszonylag rövid szavatossági idő miatt először a hazai piaci terítést kell hatékonyan megszervezni, kiépíteni. Ennek ellenére jó érzés volt szembesülni a látogatók pozitív visszajelzéseivel, elismerő véleményükkel - összegzett Várhelyi Zoltán.