2022. május 29. vasárnap Magdolna

Hírek - Élelmiszer

Lótuszvirág és százszorszép is lesz az ásványvízben

Új ízesített ásványvizeket dob tavasztól piacra a Szentkirályi Ásványvíz Kft. A citromfű-lemon-lime, a gránátalma-százszorszép és a dinnye-lótuszvirág ízesítésű termékeket várhatóan kétféle kiszerelésben hozzák forgalomba. A piacvezető cégcsoport 9,6 milliárdos forgalmat és 20 százalékos részesdést ért el tavaly.
 
 

Több mint 10 százalékos növekedést ért el 2013-hoz képest a Szenkirályi csoport az elmúlt évben, így 9,6 milliárdos árbevételt tudhatott a magáénak, míg a piaci részesedése az év végén a 20 százalékot is elérte - áll a csoport közleményében. ACNielsen Piackutató Kft. felmérése szerint a Szentkirályi vezető márka a hazai piacon.

Miközben a saját márkák piacának növekedése lezárult, a fogyasztók körében egyre népszerűbbek az ízesített ásványvizek. Erre az igényre reagálva a Szentkirályi Virágoskert elnevezésű, új termékcsaláddal bővíti a kínálatát. 

A termékcsalád tagjait egyelőre háromféle - citromfű-lemon-lime, gránátalma-százszorszép és dinnye-lótuszvirág - ízben hozzák forgalomba tavasztól, mégpedig 1,5 literes és várhatóan 0,75 literes kiszerelésben.


A Szentkirályi ásványvizet 1993 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert, ásványvíz-Oscarnak is nevezett párizsi Eauscar-díj hozta meg. A Szentkirályi máig 52 szakmai és fogyasztói díjat kapott. A Szentkirályi cégcsoport (a Szentkirályi Ásványvíz Kft., a Vitapress Kft. és a Kingspref Kft.) 9 milliárd forint árbevételt ért el 2013-ban.

 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.
    Mind a négyet bepipálom

    Portfolio Digital Transformation 2022

    Lépéskényszerben a vállalkozások: aki nem digitalizál,le fog maradni!

    Tiszaújváros-Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022

    Ingyenes esemény a Tisia Hotelben