AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
2020. március-áprilisában, a Covid-19 világjárvány miatt elrendelt kijárási korlátozás első két hónapjában 58 millió liter sör került a magyar fogyasztók online és offline kosarába, ami közel 110 millió üveg vagy doboz "folyékony kenyeret" jelent. A 25 milliárdos kéthavi forgalom összesen egyötödével volt több, mint 2019. március-áprilisában, derült ki a Nielsen piackutató elemzéséből.
A korlátozás alatt leginkább a diszkontok, valamint a nagy alapterületű szupermarketek és hazai láncok vitték a prímet: az értékbeli forgalom közel 40%-a náluk realizálódott, míg a 2500 négyzetméteresnél nagyobb hipermarketekre és a kisebb alapterületű (51-200 nm-s) üzletekre pedig a forgalom egy-egyötöde jutott. Az online sörértékesítés is felpörgött a világjárvány alatt, ugyanis az előző év azonos időszakához képest 85%-kal emelkedett értékbeli forgalma. Ez számokban kifejtve annyit tesz, hogy 128 millió forint értékben közel negyedmillió liter fogyott belőle, ami 76%-os mennyiségi növekedést jelent.
Ami a sörtípust illeti, az általános trendekhez hasonlóan a forgalom több mint 95%-a árpasör, a búzasör csupán 2%-ot hasított ki a vizsgált két hónap értékbeli forgalmából. A világos sörök vitathatatlanul vezetnek, 97%-ban ebből a típusból fogyott. A kosarakba kerülő sörök négyötöde dobozos, 12%-a üveges. Az értékesített sörök háromnegyede félliteres kiszerelésű.
- mondta Hajnal Dóra, a Nielsen vezető tanácsadója.
A Nielsen piackutató elemzése szerint a márkás sörök tartották pozíciójukat. Az értékbeli forgalom közel 90%-a a gyártóknál landol.