2019. augusztus 18. vasárnap Ilona

Hírek - Élelmiszer

Megszólalt a Penny Market: ezért akciózták le a szlovák tejet

A Penny Market Magyarország Kft. közleményben reagált az elmúlt napokban kirobbant tejbotrányra, amelyben a tejtermelők nehezményezték, hogy az áruházlánc 2019. március 21-én 149 forintról 135 forintra akciózta a másfél százalékos szlovákiai import UHT tejet. A Penny Market állásfoglalásában kiemelte, hogy teljes választékuk több, mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik, sajnálatos módon azonban nem volt elérhető a vásárlói igényeknek megfelelő mennyiségű magyar tej, ezért más forrásokból kellett biztosítanunk a vásárlóik számára a legjobb ár-érték arányú terméket.
 
 
Feliratkozom az Agrárszektor hírlevélre
 Elmúltam 16 éves
 Az adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, és hozzájárulok ahhoz, hogy megadott adataimat a szolgáltató mint adatkezelő a szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

Ahogy azt az agrárszektor.hu is megírta az olcsón árusított szlovák tej miatt tejtermelők tüntettek a Penny Market Kft. alsónémedi logisztikai központjánál kedden, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége (Magosz) által támogatott demonstráción. A tejtermelők által kezdeményezett demonstrációt amiatt tartották, hogy a Penny Market Kft. 2019. március 21-én 14 forintos, azonnali árcsökkentéssel 149 forint helyett 135 forintos áron dobott piacra egy szlovákiai import UHT tejet.

A Penny Market Magyarország Kft. közleményben reagált a kirobbant "botrányra", amelyben leírták, hogy tejtermék-választékunkban általában 11 magyar forrásból származó folyékony tej érhető el, ebből pedig jelenleg csak 1 import forrásból származó termék található idén januártól. A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tagjaként az áruházlánc folyamatosan kéri a terméktanács támogatását annak érdekében, hogy a vásárlói igényeik kielégítéséhez megfelelő mennyiségű magyar tej érkezzen vállalathoz, ahogyan ezt a március elején kialakult helyzetet megelőzően is megtették. Reagálva a fogyasztói igényekre, amelyek meghaladták a magyar beszállítóik erőforrásait, más forrásból fedezték a fennálló igényeket. A közleményben az áruházlánc kiemelte, hogy nagy figyelmet fordítanak a termékeik magas minőségére, ezért folyamatosan minőségi és laboratóriumi vizsgálatoknak vetik alá őket. A jelenlegi promócióban szereplő tejterméket is több labortóriumi vizsgálatnak vetették alá, melyet követően a 1,5 százalékos UHT termék kifogástalan minősítést kapott, így a hatósági tanúsítványok rendelkezésre állnak - írja az áruházlánc.

“A kialakult helyzet számunkra sem a legmegfelelőbb, azonban a Penny Marketnél a legfontosabb a vásárlók igényeinek zavartalan kielégítése és a legjobb ár-érték arányú termékek biztosítása.” – mondta Florian Naegele, a Penny Market Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA

    A szakértő szemével

    Támogató:

    Agrárszektor Konferencia 2019

    Most extra kedvezményes áron >>

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu