2020. október 29. csütörtök Nárcisz

Hírek - Élelmiszer

Nagyon trükkös: nem úgy okos az okos kenyér, ahogy gondolnánk

Meghódítják az országot az „okos kenyereik” - küldte el sajtóközleményét az agrárszektor.hu-nak egy pékség. De vajon mitől "okos" egy ilyen kenyér? Kiderült, a mögötte álló, hasonló nevű hálózat miatt, amelyik magas beltartalmi, minőségi elvárásairól válik egyre ismertebbé.
 
 

"Somogy megyébe is megérkeznek a debreceni cég által kifejlesztett „okos cipók” - írja a sajtóközlemény, amelyből kiderül, hogy a cipók azért okosak, mert a pékség csatlakozott az Okos Élelmiszerek Kft. gyártói-piaci franchise rendszeréhez. Ez a nagyatádi központú társaság hozza piacra a Vitajó brand cipó formátumait.

A nyár egyik legfontosabb és legszínvonalasabb eseménye a Kelet-magyarországi Agrárfórum, amelyet augusztus 9-én rendez meg Hajdúböszörményben a Portfolio gazdasági portál. A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztráljon most!

Az okos élelmiszereket hosszú ideje tartó kutatási, fejlesztési és innovációs program keretében a debreceni központú Hajdúsági Sütödék-csoport cégei fejlesztették ki. Mára négy önálló sütőipari brand született, amelyek külön-külön különböző élettani, egészségi területeken nyújtanak szolgáltatást az embereknek. „A ma ismert trendekkel szemben mi olyan új funkciókkal ruházunk fel alapvető élelmiszereket, amelyek tudományosan igazoltan hatékonyan és biztonságosan támogatják az egészséget, sőt – egyes brandek esetében – betegségek kialakulásának a kockázatát is csökkentik” – mondta Szakács Tamás, az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője.

„E termékek nem csupán finomak, hanem – egyedi vitamin- és ásványianyag-összetételüknek köszönhetően – hozzájárulnak az immunrendszer megfelelő működéséhez, a fáradtság és kifáradás csökkentéséhez, valamint a haj, a bőr és a csontozat normál állapotának a fenntartásához is” – fűzi hozzá Septe József, a frissen csatlakozott Európa Pék Kft. ügyvezetője.

Kép: Vitajó fotó

Az okos élelmiszerek országos és nemzetközi elterjesztésére kialakított franchise rendszer lényege, hogy a gyártói haszon a piachoz legközelebb lévő sütőipari cégekhez kerül. E társaságok pedig – területi kizárólagosságot, valamint számos jogi, marketing és technológiai támogatást kapva – szinte saját termékükként építhetik fel a piacaikat. Ennek az üzleti modellnek a legnagyobb előnye, hogy sokak számára elérhető fogyasztói árak kialakítását teszi lehetővé az egészséget szolgáló sütőipari termékek esetében is.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.

    Agrárszektor Konferencia 2020

    Most még a legkedvezményesebb áron

    Öngondoskodás 2020

    Befektetés, vagyon, megtakarítás

    Portfolio Private Health Forum 2020

    Koronavírus és a magánegészségügy

    Budapest Economic Forum 2020

    A magyar gazdasági csúcstalálkozó

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu