Saját bormárkát dob piacra Lady Gaga

agrarszektor.hu
Saját bormárkát hoz forgalomba a népszerű amerikai énekesnő, Lady Gaga. Új márkanév alatt várhatóan borhűtőket és borkoktélokat is piacra dob.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Lady Gaga néhány dalszövegében már utalt rá, hogy rajongója a fehérboroknak, de most úgy tűnik, hogy Grigio Girls néven elindítja saját márkáját is - írja a diningguide.hu. Tervei szerint nemcsak bort palackoz, hanem borhűtőket tervez, és különféle borkoktélokat is piacra dob majd e márkanév alatt.

Arról sincs hír, mikortól jelenik meg a boltokban, de az biztos, hogy szülei manhattani éttermében, a Joanne Trattoriában lehet majd kóstolni a palackjait. Ha valahol elakad, lelkes "borász" kollégáitól, Carlos Santanától, Gerard Depardieu-től, Drew Barrymore-tól vagy Kyle McLachlantől nyugodtan kérhet segítséget.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?