2019. október 19. szombat Nándor

Hírek - Élelmiszer

Sosem gondolná, melyik sör robbant nagyot a magyar piacon

Jelentősen bővült az alkoholmentes sörök és radlerek forgalma a Heineken Hungáriánál az elmúlt öt évben. A Heineken 0.0 alkoholmentes sör egy év alatt megduplázta a forgalmát, míg az alkoholmentes radlerek értékesítése 2014 óta 130 százalékkal nőtt. A vállalat ezért 0.0% Zóna elnevezéssel egységes kereskedelmi megjelenést biztosít az alkoholmentes termékeinek.
 
 
Feliratkozom az Agrárszektor hírlevélre
 Elmúltam 16 éves
 Az adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, és hozzájárulok ahhoz, hogy megadott adataimat a szolgáltató mint adatkezelő a szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

A gyümölcsös ízesítésű radlerek piaca erősen szezonális, a fogyasztók az időjárás függvényében, inkább a nyárias hőmérsékletű hónapokban vásárolják ezeket - írja közleményében a Heineken Hungária. Ezzel együtt a termékkategória értékesítése dinamikusan növekszik, az elmúlt öt évben 130 százalékkal többet adott el ezekből a termékekből a Heineken Hungária. Emellett az alkoholmentes sörök piaca is nő, amely egyetlen év alatt megduplázta forgalmát.

Az alkoholmentes sörök Európa szerte az 1980-as évek óta elérhetőek, hazánkban pedig a 90-es években jelentek meg nagyobb mennyiségben. Szignifikáns volumennövekedés csupán az elmúlt években volt megfigyelhető a kategóriában, lokálisan és globálisan is. Az alkoholmentes sörök előállítása igazi kihívás a gyártóknak, akik kétféle technológia közül választhatnak. Az egyik, a sör alapját adó maláta erjedésének megszakítása, ebben az esetben nem képződik alkohol az italok előállítása során. Költségesebb és bonyolultabb módszer az alkohol teljes mértékű kivonása az erjedt, alkoholos sörökből.

Az alkoholmentes radlerek térnyerésének trendje olyannyira erős, hogy mindeközben az alkoholos radlerek értékesített mennyisége 45%-kal csökkent öt év alatt, a teljes piacot érintően. Ebből látszik, hogy amíg az alkoholmentes termékek fogyasztási alkalmainak lehetősége egyre nő, addig az alacsony alkohol tartalmú italokat kevésbé választják a fogyasztók. Az alkoholmentes termékek iránti, növekvő fogyasztói igény miatt egységes megjelenést biztosít az összes ilyen termékének a Heineken, így kialakította a boltokban a 0.0% Zónát. Az ilyen hűtőkben és a polcokon az összes alkoholmentes termékük megtalálható.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA

    A szakértő szemével

    Támogató:

    Agrárszektor Konferencia 2019

    Most még kedvezményes áron >>

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu