Startol a Coop Rally: a tejágazaté lesz idén a főszerep

agrarszektor.hu
Csütörtökön reggel indul a magyar termékeket népszerűsítő 11. Coop Rally, amelynek kiemelt célja a hazai tejfogyasztás népszerűsítése, hiszen az ágazat sokat vár a tej áfájának 5 százalékra csökkenésétől a jövő évben. A rendezvény fővédnöke, Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter támogatja a rally céljait, és emlékeztetett, hogy a szaktárca széleskörű társadalmi vitára bocsátotta Magyarország élelmiszergazdasági stratégiai programját.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Idén 11. alkalommal rendezik meg a minőségi magyar termékek ünnepét, a Coop Rally-t, ahol 2016-ban két tejüzem is szerepel az állomások között. Ennek oka, hogy a tejágazat meghatározó a magyar mezőgazdaságban, termelés és feldolgozás szintjén is rengeteg embernek ad megélhetést, jövőre pedig 5 százalékra csökken a tej áfája, így megfizethetőbb lesz a magyar családoknak, és várhatóan a kereslet is nőni fog.

Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter a szerdai beharangozó sajtótájékoztatón elmondta, a minisztérium azért támogatja évről évre a Coop Rally-t, mert a szakmai rendezvény bemutatkozási lehetőséget nyújt a hazai gyártóknak és termelőknek. A miniszter emlékeztetett, hogy a szaktárca széleskörű társadalmi vitára bocsátotta Magyarország élelmiszergazdasági stratégiai programját, amely 2050-ig kívánná megszabni a hazai élelmiszergazdaság fejlesztési irányait.

A Coop élelmiszerlánc vezetősége a csoport piaci helyzetét értékelte és fejlesztési terveiről tartott beszámolót. A Coop forgalma a kiélezett piaci verseny ellenére nőtt az elmúlt évben, a cég az összpiacon és a hazai láncokat tekintve is növelni tudta piaci részesedését - számolt be Tóth Géza, a Coop Hungary Zrt. vezérigazgatója. A jövőben kiemelt célok:

• egy új csoport szintű kiskereskedelmi informatikai rendszer kialakítása, aminek alapja a felhőalapú technológia lesz;
• a saját márkás és egyedi márkaneves termékek kínálatának bővítése;
• a törzsvásárlói rendszer fejlesztése;
• kategóriamenedzsment-fejlesztés, aminek célja, hogy a kulcstermékek minden bolt polcán megtalálhatóak legyenek, és minél optimálisabb legyen az áruk kihelyezése a boltokban.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?