2018. július 15. vasárnap Henrik, Roland

Hírek - Élelmiszer

Továbbra is hódítanak a sajátmárkás élelmiszerek

Magyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése. Az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák.
 
 
Feliratkozom az Agrárszektor hírlevélre
 Elmúltam 16 éves
 Az adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, és hozzájárulok ahhoz, hogy megadott adataimat a szolgáltató mint adatkezelő a szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

A sajátmárkás élelmiszereknél, illetve élelmiszereredetű termékeknél vezet az állateledel 58 százalékkal, amit az étolaj 53 százalékkal és a tejföl 42 százalékkal követ – derül ki a Nielsen piackutató adataiból. A Nielsen kutatása szerint a válaszadók 41 százaléka vélekedik úgy, hogy a sajátmárkás árucikkek minősége nem marad el a gyártói márkáktól. Ennek is betudható, hogy a saját márkás élelmiszerek aránya tavaly már elérte a 29 százalékot, és 497 milliárd forintos forgalmat ért el.

A piackutató tájékoztatása szerint a kereskedelmi márkák népszerűsége globálisan felívelőben van, a kereskedők terjeszkedési stratégiájukban mind nagyobb hangsúlyt fordítanak saját márkáik megjelentetésére az online és offline csatornákon egyaránt. Európában a globális átlaggal szemben is magasabb a kereskedelmi márkák értékbeli piaci részesedése, mivel a 17 százalékos világátlaggal szemben 31 százalék volt 2016-ban.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA

    A szakértő szemével

    Hollósi Dávid
    igazgató
    Takarék Agrár Igazgatóság

    Adja fel hirdetését gyorsan, ingyenesen!

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu