2019. december 12. csütörtök Gabriella

Hírek - Élelmiszer

Újabb kampánnyal ösztönzik a húsfogyasztást

Két kiskereskedelmi áruházlánc, valamint két vidéki húsbolt hálózat összesen 64 üzletében kóstolhatnak "kiváló minőségű sertéshúsokat" a vásárlók április 11-29. között. A kampány elsődleges célja, hogy ösztönözze a jó minőségű termékek választását, valamint felhívja a figyelmet a sertéshús szerepére a táplálkozásban.
 
 

A füstölt sonka éves mennyiségének 30%-át húsvétkor fogyasztjuk. A Földművelésügyi Minisztérium és az Agrármarketing Centrum (AMC), a Vágóállat és Hús Terméktanács szakmai együttműködésével megvalósuló kampány ideje alatt négy áruházlánc – az Auchan, a Spar, a Babati és Társa Kft., valamint a Hajdúhús – összesen 64 budapesti és vidéki üzletében kóstolhatnak minőségi sertéshús termékeket a vásárlók.

A sertéshús kampány április 11-29. között, hetente 3, összesen 9 napon át zajlik majd. Az akció elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a jó minőségű termékek fogyasztására, ugyanakkor szempont a sertéságazat munkahelymegtartó erejének elősegítése - áll az AMC közleményében.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.

    A szakértő szemével

    Támogató:

    Agrárszektor Konferencia 2019

    Most még kedvezményes áron >>

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu