Magyar élelmiszerek hódíthatják meg a világot

agrarszektor.hu
Új élelmiszermárkát hozott létre a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) és a Fenntartható Funkcionális Élelmiszerlánc Terméktanács (FÉLT). A prémium minőségű, Áldomás elnevezésű termékeket a Portfolio és agrárszektor.hu közös szakmai rendezvényén, az Agrárszektor 2015 rendezvényén is bemutatták. A termékek a tervek szerint 2016 elején kerülhetnek a magyar és külföldi boltok polcaira.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Áldomás néven új magyar prémium kategóriás élelmiszermárkát hozott létre az MNKH és a FÉLT. A kezdeményezéssel a szervezetek a minőségi magyar élelmiszerek egységes és sikeres külpiaci megjelenését támogatnák. Az új márkát az ország legnagyobb agrárkonferenciáján, az Agrárszektor 2015 rendezvényén is bemutatták, és leghamarabb jövő év elején hozzák forgalomba.

Hazánk területi adottságai és a termelői szerkezet nem alkalmas arra, hogy nagy mennyiségben állítsunk elő olcsó élelmiszert, ezért a magyar termelők és feldolgozók a kiélezett nemzetközi versenyben leginkább a minőségi, és kézműves termékekkel érvényesülhetnek. Az MNKH és a FÉLT ezért hozta létre az Áldomás ernyőmárkát. A szervezetek célja, hogy a kis, kézműves és a nagy volumenben előállító termelők magas hozzáadott értékű, prémium kategóriás termékei egységes márkaarculattal jelenhessenek meg itthon és a külpiacokon egyaránt.

Az Áldomás másik fontos célja, hogy a hazai fogyasztók körében népszerűsítse az egészségtudatos táplálkozást. A kínálatban szereplő termékek bizonyítottan pozitív élettani hatással rendelkeznek, így segítik az egészségmegőrzést. A kezdeményezéshez első körben 15 termelő és feldolgozó csatlakozott, összesen 18 termékkel.

Védjeggyel a minőségért
Az Áldomás márkához egy védjegy is kapcsolódik, amely biztosítja a termékek versenyképességét és megfelelő minőségét is. A védjegy használata szigorú feltételekhez kötött, így a GMO mentesség a teljes termelési láncban alapkövetelmény, de a mesterséges, szintetikus anyagok, valamint az ízfokozó adalékanyagok használatának mellőzése is elvárt.

Az Áldomással a termelők előtt új piaci csatornák nyílnak meg, illetve első kézből tehetnek szert termékfejlesztési és külpiaci információkra, valamint növelhetik az értékesítési biztonságot - mutatott rá Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója. Az egységes ernyőmárka elősegíti a termelési integrációt és új, minőségi árualapot képez, míg a fogyasztók számára kiváló minőségű, ellenőrzött forrásból származó magyar élelmiszereket nyújt, melyek hozzájárulnak az általános egészségi állapot javulásához. Az Áldomás ernyőmárkához üzemmérettől függetlenül csatlakozhatnak a cégek, termelők, amennyiben a minőségi követelményeknek megfelelnek - tette hozzá.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?