Tényleg olyan jó az idei sörszezon? Elárulták a Borsodinál, mire számítanak

agrarszektor.hu
Több szempontból is fontos, hogyan alakul a fogyasztás a vendéglátó ipari egységekben.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Bizakodó a Borsodi az idei év eredményeivel kapcsolatban, Vuleta Zsolt, a Molson Coors csoporthoz tartozó Borsodi ügyvezetője az agrárszektor.hu-nak elmondta: bejött az új palack a fogyasztóknak, és nem tervezik a Borsodi sör esetében a 4 decis doboz bevezetését.

Jó szezonra számít idén nyáron a Borsodi Sörgyár ügyvezetője. A tavalyi év - elsősorban a nyári hőség miatt - kiemelkedő értékesítési számokat produkált, az idei évre pedig komoly hatással lehet, hogy a sörfogyasztás társas esemény, ezért

a nyáron zajló nemzetközi sporteseményekhez kapcsolódva növekedhetnek az értékesítések.

Ebből a szempontból is fontos, hogyan alakul a fogyasztás a vendéglátó ipari egységekben. A Borsodinál úgy látják, azért fontos terep HORECA-csatorna, mert "személyesebb" kapcsolat alakulhat ki a fogyasztó és a termék - így a gyártó - között. Az ügyvezető kiemelte a széles, sokféle igényt kielégítő portfolió jelentőségét: a cég nem csak a hagyományos Borsodi termékeket forgalmazza, hanem több nemzetközi sörmárkát is, például a Staropramen, a Stella Artois, a Beck's vagy éppen a Leffe és a Hoegaarden prémium termékeket.

Az idei év egyik nagy dobása a Borsodi új palackja: hosszú évek óta a régi üvegben értékesítették a sört, a megújulást az idei csúcsszezonra időzítették. Vuleta Zsolt elmondta, hogy a fogadtatás pozitív - igaz, mindig lesznek olyan fogyasztók, akik egy ideig még keresik a régi csomagolást. Arra ugyanakkor a jelenlegi tervek alapján nem kell számítani, hogy a Borsodi sör esetében 4 deciliteres kiszerelést is piacra dobnának.

Kedvező piaci trend, hogy a prémium szegmens egyértelműen erősödik, sokan keresik a magasabb minőségű termékeket és a sörkülönlegességeket. Ezeket a fogyasztói igényeket pedig nem csak a kis kézműves gyártók, hanem a nagy sörgyárak is ki tudják szolgálni.

A magyar sörpiacon a prémium szegmens az elmúlt évben 10 százalékkal bővült, ami jól jelzi a piac és a sörkultúra fejlődését.

Vuleta Zsolt kiemelte: a Borsodi Sörgyár a továbbiakban is számít a magyar beszállítókra. Az alapanyagokat szigorú minőségi normák szerint szerzik be, több partnerükkel hosszú évek óta együtt dolgoznak.

 

De mi a helyzet az enzimekkel?

A szezon indulásával egyidőben több cikk jelent meg arról, hogy a nagy gyártók különféle adalékanyagokkal gyorsítják a gyártási folyamatot - ezeket pedig nem tüntetik fel a csomagoláson. A Borsodi vezetője szerint a söripar egységesen, szakmai alapokon reagált az elmúlt hetek támadásaira. Az enzimek használata élelmiszeripari kérdés, a minőségi sörgyártáshoz szükséges a használatuk, ezek biztonságos, az Európai Unió területén engedélyezett enzimek. Az enzimek stabilizálják a sörkészítés folyamatát, a sör tisztaságát és a habtartósságot segítik. Enzimek használatával nem gyorsul fel a sörkészítés, gyors sör nincs.

Mit vár az idei szezontól a másik két nagy gyártó, a Heineken/Soproni és a Dreher? Kattints!

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?