Újabb kampánnyal ösztönzik a húsfogyasztást

agrarszektor.hu
Két kiskereskedelmi áruházlánc, valamint két vidéki húsbolt hálózat összesen 64 üzletében kóstolhatnak "kiváló minőségű sertéshúsokat" a vásárlók április 11-29. között. A kampány elsődleges célja, hogy ösztönözze a jó minőségű termékek választását, valamint felhívja a figyelmet a sertéshús szerepére a táplálkozásban.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A füstölt sonka éves mennyiségének 30%-át húsvétkor fogyasztjuk. A Földművelésügyi Minisztérium és az Agrármarketing Centrum (AMC), a Vágóállat és Hús Terméktanács szakmai együttműködésével megvalósuló kampány ideje alatt négy áruházlánc - az Auchan, a Spar, a Babati és Társa Kft., valamint a Hajdúhús - összesen 64 budapesti és vidéki üzletében kóstolhatnak minőségi sertéshús termékeket a vásárlók.

A sertéshús kampány április 11-29. között, hetente 3, összesen 9 napon át zajlik majd. Az akció elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a jó minőségű termékek fogyasztására, ugyanakkor szempont a sertéságazat munkahelymegtartó erejének elősegítése - áll az AMC közleményében.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?