Fenntartható, intenzív, nyereséges: hogy jön ez össze?

agrarszektor.hu
Már csaknem 40 ezer hektárnyi területtel csatlakoztak a gazdálkodók a Syngenta Magyarország Kft. Contivo elnevezésű programjához, amely a fenntartható és intenzív növénytermesztési megoldásokra koncentrál. A cég szerint a program hozzájárulhat ahhoz, hogy a gazdálkodók jobban kihasználhassák termesztési lehetőségeiket.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Az egy éve indult új rendszerhez eddig több mint 60 gazdálkodó csatlakozott, akik csaknem 40 ezer hektáron veszik igénybe a cég szolgáltatásait - jelentette be Heicz Péter üzletfejlesztési vezető, aki a Contivo program felelőse is. Az idéntől tizenkét vállalat és intézmény segíti az agrárgazdálkodókat, akik a programban olyan egyedi szolgáltatásokat is kaphatnak, amelyek csak e konstrukcióban érhetők el.

Heicz Péter szerint a Contivo azoknak kínál lehetőséget, akik még éreznek potenciált a termesztési lehetőségeikben, és ezt szakértői segítséggel szeretnék kiaknázni.
A Contivo lényegében olyan integrált, középtávú programnak tekinthető, amely fenntartható és intenzív növénytermesztési megoldásokat tartalmaz a termelők nyereségének növelése érdekében.

A program célja, hogy a résztvevő partnergazdaságok jövedelmezőségét fenntartható módon lehessen maximalizálni a változó természeti és gazdasági környezetben. A fenntartható jövedelmezőség elérése olyan termesztéstechnológiai és gazdasági irányítási megoldásokat igényel, amelyekre a Syngenta gazdaságra szabottan igyekszik választ adni a programban résztvevő partnerek tudásbázisát is felhasználva.

Globális szinten is új a stratégia
Az idén a Syngenta új globális stratégiát valósít meg - jelentette be a cég közleménye szerint Vajda Beáta marketingvezető. Ez évtől a kereskedelmi folyamatok egyszerűsítése, a kutatás és fejlesztés erősítése, a szaktanácsadói rendszer, illetve a nagyobb hatékonyságot ígérő termékpaletta jellemzi a Syngentát. A cég szerint e változtatások révén a magyarországi termelők is növelhetik versenyképességüket.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?