Komoly vállalást tett a nagy magyar sörgyártó: több fronton is megújulnak

agrarszektor.hu2021. április 11. 18:30

A nagyüzemi sörgyárak közül elsőként, a fenntarthatóság jegyében vonta ki a PET palackos termékeket a portfóliójából a Heineken Hungária. Környezettudatos vállalatként az idei évtől a portfólióban kizárólag üveges, hordós, és végtelenszer újrahasznosítható alumínium dobozos termékeket gyárt és forgalmaz.

Jelentős vállalással és a fenntarthatóság irányába tett nagy lépéssel újítja meg egyik vezető prémium márkáját a Heineken Hungária. A Gösser, valamint a Gösser Natur Zitrone radlerek az idei évtől elhagyják a PET palackos kiszerelést, mely évi közel 200 tonna műanyagtól mentesíti a környezetet - derült ki a cég közleményéből.

A csomagolás típusán kívül a dizájn és a márka is megújul, valamint a kínálat is változik a Gösser portfólióban. A radler kategóriát 2009-ben Magyarországon meghonosító Gösser Natur Zitrone 2% Citrom termék, illetve alkoholmentes testvérei az idei szezontól a Gösser ernyője alatt, azaz Gösser néven kerülnek a polcokra. A jól ismert Citrom és Mangó-citrom ízek mellett bemutatkozik az Áfonya-citrom íz is, mely ötvözi a citrom frissességét és az bogyós áfonya üdítő fanyarságát. A minőségi követelményeket mindig szem előtt tartva az ízekhez kizárólag természetes alapanyagokat használ fel a gyártó.

Címkék:
fenntarthatóság, sör, heineken, különlegesség, pet-palack, heineken-hungária, radler, újdonság, sörgyártó, műanyagmentes,