Magyar cég lett a legjobb európai disztribútor

agrarszektor.hu2022. november 14. 19:04

A Fine Brands Company (FBC) nyerte el az Európai disztribútorok legjobbjának járó díjat a Moët Hennessy saját disztribútorainak rendezett versenyén Varsóban - tájékoztatta az FBC az Agrárszektort.

Október 17-én, Varsóban rendezték meg a világelső, francia luxusmárkákat tulajdonló cégcsoport, a Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), azon belül is a prémium alkoholos italokat forgalmazó vállalat, a Moët Hennessy európai hivatalos forgalmazóinak találkozóját. Az eseményen a Fine Brands Company (FBC), mint a hivatalos magyarországi forgalmazó képviselte hazánkat. A 35 jelenlévő disztribútor közül, a független zsűri az FBC Chandon Garden Spritz bevezető kampányát választotta a legjobbnak a tavalyi év sikere (a legjobb trade aktivitása) után.

A Moët Hennessy jelenleg nettó 6 milliárd eurós és több, mint 240 millió palackos forgalmával, valamint - a disztribútor szervezeteket nem számítva - 7500 fős szervezetével meghatározó szereplője a világ prémium italpiacának. Ehhez a forgalomhoz továbbra is a cognac és champagne kategória termékei járulnak leginkább hozzá, ám egyre nagyobb szerep jut az új kategóriáknak és márkáknak.  

Az FBC közel 4 éve nyerte el a Moët Hennessy márkák egy részének forgalmazási jogát a magyar piacon, 2022. márciusa óta pedig már a teljes portfóliójának értékesítéséért is felel Magyarországon. Ez idő alatt megduplázta a rá bízott márkák forgalmát.

Címlapkép forrása: FBC

Címkék:
alkohol, kampány, ital, luxus, zsűri,