JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
Az olasz nemzeti étel fagyasztott változatának forgalmában két számjegyű, 24%-os emelkedést regisztrált a Nielsen 2019 júliusa és 2020 júniusa között az előző év azonos időszakához képest, 11 milliárd forint fölött költöttek rá a magyarok. Ez súlyban közel 6700 tonna volt, ami a mondott időszakban 9%-os növekedést jelentett, darabszám tekintetében pedig 19 millió, ami egy 7%-os bővülést jelentett
Pizzáért leginkább a diszkontba vagy hiper- és szupermarketbe ugranak le az emberek, az értékbeli forgalom 60%-a ugyanis itt realizálódik, és 100-ból mintegy 70 termék itt kerül a kosarakba. A gyártói márkák mellett erősen teljesítenek a saját márkák is: értékben egyenlően, 50-50%-ban oszlik meg részesedésük.
Az ízslágerlista élén a szalámis végzett, ezt követi a sonkás, míg a harmadik helyre a négysajtos mélyhűtött pizza került. A nagy klasszikus, a Margarita az ötödik helyre került. Ami a kiszereléseket illeti, az eladott pizzák mintegy fele 300-349 grammos, de a magyarok a nagyobb, 350-399 grammos verziót sem vetik meg. A Nielsen kimutatása szerint a mennyiségi eladások 30%-a ilyen.
- mondta Rausch Tamás, a Nielsen piackutató ügyfélkapcsolati igazgatója.
Az értékbeli forgalom 44%-a Budapesten és környékén realizálódik. Ezzel szemben a dél-nyugati régióban a legkevésbé kelendő a kategória: ez a terület a piaci részesedésnek csak a 11%-át hozta a vizsgált időszakban.