AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Az előző, 2019. augusztusától 2020. júliusáig tartó kereskedelmi évben a Szerbiában megtermelt alma 45%-a került exportra, összesen valamivel több mint 192 ezer tonnát értékesítettek külföldi piacokon - írja a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. Ennek döntő részét, 70%-át Oroszország vásárolta fel, 26 ezer tonna a környező CEFTA országokban talált gazdára, 7500 tonnát a Közel-Keleten értékesítettek, 4800 tonnát az Egyesült Királyságba adtak el, míg 9000 tonna egyéb piacokon, túlnyomórészt Skandináviában került a boltok polcaira. Hagyományosan az orosz piac a meghatározó a szerbek szempontjából, Németországba például egyáltalán nem szállítottak a 2020-as piaci évben.
A legnagyobb növekedést a szerbek az arab országokban érték el, és a vámadatok alapján úgy tűnik, hogy ez a trend a jövőben is folytatódni fog: Szaúd-Arábia, az Egyesült Arab Emirátusok, valamint Bahrein és Omán is egyre több szerb almát vásárolt az utóbbi 2-3 évben. Ezeken a piacokon a szerbek elsősorban az ukránokkal, a törökökkel és a lengyelekkel harcolnak a pozíciókért (a belarusz embargó óta Lengyelország legnagyobb almaexport-partnere Egyiptom), de Chile is komoly tételeket szállít a térségbe.