agrarszektor.hu • 2025. augusztus 13. 12:01
Nyílt levelet tett közzé a Magyar Bormarketing Ügynökség, melynek célja, új alapokra helyezni a borfogyasztásról szóló társadalmi gondolkodást - olvasható közleményükben. A nyilatkozatot aláírta többek között a Magyar Bor Akadémia, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Borászok Borásza, a Junibor Fiatal Borászok Egyesülete, valamint a Pannon Bormíves Céh.
A mértékletes, gasztronómiai élményt szerző borfogyasztás - megfelelő tudással, önismerettel és felelősséggel párosulva - része lehet egy egészségtudatos, értékorientált életformának, sőt annak közösségteremtő, kulturális élményeket szerző ereje pozitívan hathat testi és lelki egészségünkre és boldogságunkra is. A kulcs az, hogy megtaláljuk és megtartsuk azt a mértéket és egyensúlyt, amelyre az életünk minden területén szükségünk van
- írja közleményében a Magyar Bormarketing Ügynökség. Mindezek miatt nyílt levelet tettek közzé, melynek a közlemény szerint az a célja, hogy ezen gondolatok mentén új alapokra helyezze a borfogyasztásról szóló társadalmi gondolkodást.
A „Tiéd a mérték!” nem reklám, hanem társadalmi küldetés, egy közös gondolat, a borkultúra iránt elkötelezett szakemberek, borászok, egészségügyi és társadalmi szereplők nyitott együttműködése
- olvasható a tájékoztatásban.
A nyilatkozatot aláírta többek között a Magyar Bor Akadémia, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Borászok Borásza, a Junibor Fiatal Borászok Egyesülete, valamint a Pannon Bormíves Céh.