Megszólaltak a szakértők: ez kellene a magyar kertészetnek
Nagyobb szervezettség, komolyabb technológia és fejlett szaktanácsadás szükséges az exportpiacokon történő előrelépéshez.
A Continental egy német multinacionális autóipari vállalat, amely gumiabroncsokra és autóipari alkatrészekre szakosodott. A gyártó emellett különféle vezetéstámogató rendszereket is fejleszt.
A Continental AG, közismert nevén Continental vagy köznyelvben Conti, egy német multinacionális autóipari alkatrészgyártó vállalat, amely fékrendszerekre, belső elektronikára, gépjármű-biztonságra, hajtáslánc- és futómű-alkatrészekre, tachográfokra, gumiabroncsokra és egyéb alkatrészekre specializálódott az autóipar és a szállítmányozás számára. A Continental 1871-ben alakult gumigyártóként, Continental-Caoutchouc und Gutta-Percha Compagnie néven. A cég a világ negyedik legnagyobb gumiabroncsgyártója, amely a Continental márkanév alatt értékesíti világszerte az autó-, motorkerékpár- és kerékpárabroncsokat. A Continental hat divízióra tagozódik: Chassis and Safety (karosszéria és biztonsági berendezések), Powertrain (erőátviteli rendszerek), Interior (belső berendezések), Tires (gumiabroncsok), ContiTech (technológiai megoldások) és ADAS (Advanced Driver Assistance Systems - fejlett vezetéstámogató rendszerek).
Nagyobb szervezettség, komolyabb technológia és fejlett szaktanácsadás szükséges az exportpiacokon történő előrelépéshez.
A fenntarthatóság és a környezetvédelem egyre fontosabb kritériumok már ebben a szegmensben is.
Kérdések, aggályok övezik a laborhúsok világát, egyelőre túl sok a megválaszolatlan kérdés.
Az Európai Unióhoz képest komoly lemaradásban van a mezőgazdasági fejlesztések szintje hazánkban.
Karácsonyi élelmiszerellátás az egyik főszezonnak az Európai Unióban, a termékpályák felkészülnek a fokozott keresletre.
”Egy újgenerációs mulcsvetőgép a mai klímán egy középgazdaságnak sem luxus, hanem realitás” - Pöttinger Terrasem a szakértő szemével