JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
Új agrármarketing-stratégiát fogadtak el - jelentették be az Agrármarketing Kódex című budapesti konferencián. A 2015-2017-re szóló program célja, hogy támogassa az ágazati együttműködést és összehangolja a marketingtevékenységeket. A tervekről őszig tartó rendezvénysorozaton egyeztetnek.
Oravecz Márton, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) elnöke szerint a készülő kódex kiegészíti a kkv- kra épülő nemzeti vidékpolitika rendszerét. Az aláírók közösen vállalják a felelősséget a termékek fejlesztésére, a minőség javítására, valamint a tisztességes piaci magatartás és reklámszabályok betartására.
A Földművelésügyi Minisztérium (FM) nyitott a kódexben foglalt együttműködésre, és kifejezetten támogatja a kezdeményezést - mondta Czerván György, a tárca államtitkára.
Az új program számára 2015 az előkészítés éve, és a pénzügyi alapot az EU közösségi agrármarketing-forrásai, valamint a partnerek együttesen biztosítják.