Elindult a VII. Coop Rally

agrarszektor.hu
Hetedik alkalommal rendezik meg a Co-op csoport országjáró túráját, amely a magyar élelmiszerek népszerűsítését, marketingjét is szolgálja. A szeptember 13. és 15. között zajló kétnapos túra Kistarcsáról indul és Sárvárig tart, a több mint 460 kilométeres útvonalon a verseny résztvevői a minőségi magyar élelmiszerek gyártói közül többet is felkeresnek.

JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter, a verseny fővédnöke a rallyt beharangozó sajtótájékoztatón elmondta: a tárca igen fontosnak tartja a magyar élelmiszerek megismertetését és fogyasztásuk növelését. Ennek érdekében alkotta meg a tárca a magyar termék rendeletet, amely önkéntes jelölést tesz lehetővé, és segíti a fogyasztók hiteles tájékoztatását az élelmiszerek származásáról, eredetéről. Kardeván Endre élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkár, aki maga is részt vesz a rallyn, arról beszélt, hogy a kiváló minőségű magyar élelmiszerek kínálata növekszik az áruházláncok polcain. Hozzáfűzte: az utóbbi időben minden élelmiszerlánc igyekszik egyre több belföldi terméket forgalmazni.

Murányi László a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója a sajtótájékoztatón közölte: az első félévben a múlt év hasonló időszakához viszonyítva 4 százalékkal nőtt a csoport árbevétele, és ezt az üzletmenetet várhatóan megtartják a második félévben is. A Co-op csoporton belül a legnagyobb arányú árbevétellel a Co-op üzletlánc rendelkezik, amely a múlt évben mintegy 300-310 milliárd forintot ért el. Az üzletláncnak országszerte 3 ezer üzlete működik, és a csoport további kétezer eladóhelyet lát el áruval. A vezérigazgató kiemelte:az idén fejlesztésre összesen mintegy 3 milliárd forintot fordít a Co-op csoport. Murányi László fontosnak nevezte, hogy a Co-op sajátmárkás termékei már több mint 17 százalékát adják az árukínálatnak. Csepeli Lajos, a Co-op Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke szólt arról, hogy a cégcsoport társadalmi felelősségvállalása igen széles körű a Co-op segélyalapítványtól kezdve az olimpiai résztvevők támogatásán át a Coop Rallyig

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?