JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!
Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!
Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!
Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
Az Európai Tengerügyi és Halászati Alap (ETHA) és Magyarország társfinanszírozásával megvalósuló, 2023-ig tartó "Kapj rá!" kampánynak az elsődleges célja a hazai halfogyasztás növelése - írja közleményében az Agrármarketing Centrum. Az AMC ennek a kampánynak a keretében rendezvényes és média-megjelenésekkel, az új "Kapj rá!" mobil applikációval, illetve online és social média adta eszközökkel népszerűsíti a halat és a halfogyasztást. Magyarország legnagyobb agrárágazati eseményén, az OMÉK-on a "Kapj rá!" kétszáz négyzetméteren, a HUNGEXPO A pavilonjában várja a látogatókat.
"A Kapj rá! kampány idei megjelenéseinek legjelentősebb állomása az OMÉK, hiszen többek között egy látványkonyhával népszerűsíti a halakat és a halételeket. Tudvalevő, hogy halfogyasztásban európai szinten mi magyarok sereghajtók vagyunk, mindössze 6 kg/fő az éves halfogyasztásunk. A kampány egyik kulcsfontosságú eleme, hogy olyan halételek receptjeit ajánlja a fogyasztók figyelmébe, amelyek könnyen elkészíthetők, egészségesek és változatosak is" - mondta el Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője.
Ondré Péter nem csak a standmegjelenésről, de a néhány hete piacra dobott "Kapj rá!" applikációról is beszélt. "A rendezvényes jelenléten túl fontos előrelépés volt a kampány szempontjából, hogy elkészült a "Kapj rá!" mobil applikáció, amely játékos formában, kvízkérdésekkel és ismeretterjesztő tartalmakkal kelti fel az érdeklődést a halfogyasztás iránt, még a fiatalabb korosztály számára is."