Sztárok is csatlakoztak az agrárkamara legújabb kampányához

Sztárok is csatlakoztak az agrárkamara legújabb kampányához

agrarszektor.hu
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elindította "Én is hazait vásárolok!" elnevezésű kampányát, melynek fő célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai termékek választására, ami a jelen helyzetben különösen fontos, hiszen ezzel segíteni tudják a magyar termelőket és élelmiszer-előállítókat. A kampányban több gasztronómiai és ágazati szakember is részt vesz, akik támogatják a NAK célkitűzéseit.

JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara küldetésnyilatkozatában is megfogalmazta a magyar agrár- és élelmiszergazdaság érdekeinek kiemelt képviseletét - írja közleményében az NAK. Ennek szellemében rendszeresen, különböző kezdeményezésekkel népszerűsíti a hazai előállítású zöldségeket, gyümölcsöket, élelmiszer-termékeket és ösztönzi ezek megvásárlását, fogyasztását. A néhány héttel ezelőtti "Ne spájzolj!"-kampányt követő új akció elsősorban a városi és vidéki háziasszonyokat szólítja meg.

A most elindított, "Én is hazait vásárolok!" elnevezésű kezdeményezéssel a kamara még inkább szeretné előtérbe helyezni a Magyarországon termelt alapanyagokból, magyarországi feldolgozóknál vagy kistermelőknél készült termékeket - ezek megvásárlásával valamennyi állampolgár tudja segíteni a járványhelyzetben nehéz helyzetbe került gazdálkodókat, előállítókat. Ezt az "együvé tartozást" szimbolizálja a kampány központi eleme, a nemzeti színű szív. Emellett a kampány kiemelt csatornáján, a NAK Itthonról Otthonra Facebook-oldalán a kamara arra kéri a magyar termékek iránt elkötelezett látogatókat - továbbá valamennyi potenciális vásárlót -, hogy ezt az összetartozást fejezzék is ki egy-egy hozzászólással, üzenettel, saját tapasztalataik megosztásával.

A NAK a kampánnyal szeretné elérni, hogy aki még nem kötelezte el magát a magyar termékek mellett, hosszú távon emellett döntsön, és vegyen hazait, akár az élelmiszer-webáruházban, akár a közeli boltban vagy a piacon. A közösségi médiában, online hír- és receptoldalakon, nyomtatott újságokban, magazinokban zajló kampányban a kamara bemutatja a másik oldalt, az alapanyag-termelő hazai gazdálkodókat és az élelmiszer-előállítókat is. A kampányban az élelmiszeripar valódi szereplői és a fogyasztók népszerű és hiteles képviselői (Mautner Zsófi gasztroblogger és Molnár B. Tamás szakács) is szerepelnek.

Az "Én is hazait vásárolok!" kezdeményezés a koronavírus-járvány magyarországi megjelenésekor tapasztalt pánikszerű élelmiszer-felvásárlás kapcsán indított "Ne spájzolj!" kampány folytatása. A számos kommunikációs csatornán, médiafelületen lezajlott aktivitás arra hívta fel a figyelmet, hogy a vásárlók ne kezdjenek felesleges élelmiszer-halmozásba, mert az itthoni alapanyag-termelők, előállítók, feldolgozók képesek az ország teljes lakosságát ellátni élelmiszerrel. A roham csillapodásához a kamara akciója is hozzájárulhatott.

Címlapkép: Getty Images
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?