AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Kovács János elmondta, hogy a mintegy 825 millió forint összköltségű beruházást a Gazdaságfejlesztési és innovációs operatív programban (Ginop) nyert 412 millió forint támogatásból és saját forrásból valósították meg. A cég ügyvezetője ismertette, az elmúlt két évben a fejlesztés keretében beszerzett új termelő berendezések a csemegekukorica és a zöldborsó feldolgozását korszerűsítették, az informatikai eszközök a munkatársak napi munkáját könnyítik meg, míg a bevezetett vállalatirányítási rendszer átláthatóbbá és egyszerűbbé tette a termelési, logisztikai és pénzügyi folyamatokat.
Kovács János kiemelte, hogy a szállítóik magyar cégek, a projekt így kétszeresen szolgálta a magyar gazdaság érdekeit. A döntően magyar tulajdonú konzervgyárat mai formájában 2005-ben hozták létre. Mintegy 50 mezőgazdasági partnerük évente 6-7 ezer tonna zöldborsót és 80-85 ezer tonna csemegekukoricát termel meg a Kecskeméti Konzerv Kft. által megadott és ellenőrzött vetésterv alapján, valamint a konzervgyár által biztosított GMO-mentes vetőmaggal.
Az ügyvezető szerint a vállalkozás a csemegekukorica és a zöldborsó feldolgozásában mára Európa és Magyarország piacvezető gyártói közé tartozik. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a jelenleg 320 főt foglalkoztató Kecskeméti Konzerv Kft. értékesítésből származó nettó árbevétele 2019-ben 14,7 milliárd forint, míg az előző üzleti évben mintegy 14,1 milliárd forint volt. A társaság árbevételének több mint 90%-a származik exportértékesítésből. Termékeit jellemzően az Európai Unió országaiba, azon belül Németország, Olaszország, Ausztria, a visegrádi országok és Svédország piacain értékesíti a cég. Az unión kívül Izrael, Japán és Törökország a kiemelt célország. Az évente mintegy 140 millió doboz konzervet értékesítő vállalat adózott eredménye 2019-ben közel 864 millió, 2018-ban mintegy 513 millió forint volt.