AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Közeledik a húsvét, a boltok polcain pedig már hetek óta sorakoznak a különböző csokoládéból készült figurák, édességek. Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is rendkívül széles kínálatból válogathatnak a húsvéti édességet kereső vásárlók. A korábbi néhány évben - a 2020-as covid-járvány elejét kivéve - stabil volt az ünnepi édességforgalom, ezért a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és a Magyar Édességgyártók Szövetége szerint az idén is kedvező szezonban bízhatnak a hazai gyártók. Bár az inflációs időszak kezdete óta megfigyelhető, hogy a növekvő árak miatt általánosan kevesebb édességet vásárolnak a magyar emberek, remélhetőleg ez a tendencia a húsvéti vásárlásokat nem érinti majd, így a múlt években megszokott forgalom várható.
A gyártók várakozásai szerint az ár-érték arány az idén minden eddiginél jobban befolyásolja majd a keresletet, a vásárlók kétszer is meggondolják, milyen terméket választanak a pénzükért. Remélhetőleg a korábbi évekhez hasonlóan a vásárlók továbbra is a minőségre szavaznak majd, így a különböző, alacsonyabb élvezeti értékkel bíró, kakaómasszából készült termékek helyett a valódi csokoládét választják majd a legtöbben.
Ahogyan a korábbi években, úgy várhatóan az idén is a csokinyuszi és a csokitojás lesz a legkelendőbb portéka, bár a gyártók emellett számos érdekességgel és innovatív termékkel várják a fogyasztókat. Kedveltek a különböző ajándékcsomagok, amelyekben többféle édesség, vagy akár kisebb-nagyobb játékfigura is található. A csokoládéfigurák mellett népszerűek a különböző cukorkák is. De nemcsak az ünnepre készülnek a gyártók fejlesztésekkel: új ízek, új formák, új receptúrákkal készült édességek kerülnek piacra. Nagy lehetőség rejlik például a különböző funkcionális, vagy mentes édességekben, emellett a gyártók egyre nagyobb hangsúlyt helyeznek az innovatív csomagolások fejlesztésére is.