400 millióból készült el az új ügyfélszolgálati rendszer

agrarszektor.hu
Sikeresen lezárult "A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal korszerű ügyfélszolgálati rendszerének kialakítása" című projekt. Az Új Széchenyi Terv Elektronikus Közigazgatás Operatív Program keretében véghezvitt fejlesztést a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal valósította meg, mintegy 400 millió forint összegű támogatásból.

JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

A korszerű Ügyfélszolgálati rendszer révén az MVH ügyfélszolgálata még hatékonyabban tudja segíteni, tájékoztatni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban, mely eredményeként a hatékonyabb és költségtakarékosabb ügyintézéssel a Hivatal közvetlenül is hozzájárul a közigazgatási eljárások és folyamatok egyszerűsítéséhez is. Az új rendszer keretében megvalósuló fejlesztésekkel az MVH a XXI. század korszerű információs és kommunikációs technológiai kihívásainak kíván megfelelni - áll a Hivatal sajtóközleményében.

Az MVH ügyfél-tájékoztatási rendszerének kiépítése során elsődleges cél volt a modern informatikai megoldások alkalmazásával és az elektronikus kapcsolattartás minél szélesebb körű kiterjesztésével a teljes körű, ügyfél- centrikus kiszolgálás, nyomon követhetőség, beazonosíthatóság, szakszerű, gyors és pontos tájékoztatás nyújtás megvalósítása.

A fejlesztés eredményeként létrejött ügyfélszolgálati rendszer képes bármilyen kommunikációs csatornán (levél, e-mail, SMS, online kérdésfeltevés) érkező személyes, telefonos, írásos vagy online megkeresést kezelni, úgy, hogy minden, ügyfélre vonatkozó folyamatban lévő és előzetes információt is megjelenít, így a korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintésére nyújt lehetőséget, ezért személyre szabott ügyfél-tájékoztatásra, segítségnyújtásra kerül sor. A rendszerben így kialakított ügyfélprofil segítségével az érintettekhez közvetlenül jutnak el azon információk, melyekre ténylegesen szükségük van.

A fejlesztés elsődleges célcsoportjába a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal ügyfelei tartoznak valamint mindazok, akik bármilyen formában támogatási lehetőségek iránt érdeklődnek a Hivatalnál.

A projekt eredményeképpen az Ügyfélszolgálati rendszer bevezetésével hatékonyabb és gyorsabb ügyfél tájékoztatásra nyílik lehetőség.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?