AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
- hangsúlyozta a megbeszélésen Éder Tamás, a NAK élelmiszeriparért felelős országos alelnöke.
A magyar fogyasztók keresik a magyar termékeket - emelte ki Mártonffy Béla, a NAK Országos Kertészeti és Beszállítóipari Osztályának elnöke. A zöldség-gyümölcs ágazatban cél a feldolgozók fejlesztése, ami által magasabb hozzáadott értékű áruk kerülhetnek a fogyasztókhoz. A kamara a potenciális partner termelők, élelmiszer-előállítók bevonásával kész termelői fórumok szervezésében is segíteni az üzletláncnál - tette hozzá.
- mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Az ALDI 2008 óta van jelen Magyarországon, jelenleg 83 településen 146 áruházat üzemeltet, állandó kínálata mintegy 1800 különböző termékből áll. Az áruházláncnál kapható szinte valamennyi tej és a trappista sajt összes kiszerelése kizárólag magyar forrásból származik, a nyári szezonban pedig a zöldség-gyümölcs kínálat mintegy négyötödét Magyarországon szerzi be a vállalat. Az ALDI szorosan együttműködik a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamarával, és közösen segítenek magyar vállalatoknak kijutni a nemzetközi piacra. A külföldi ALDI-üzletek is rendszeresen árulnak magyar termékeket, a lengyel ALDI aktuális akciójában magyar téliszalámi és nagy kiszerelésű tejföl található az áruházlánc ottani szórólapjának címlapján.