Magyar müzli tarolt a párizsi csúcskiállításon

agrarszektor.hu
Bekerült a világ leginnovatívabb élelmiszerei közé a Cerbona gluténmentes poharas müzlije. Az elismerést a napokban vehette át a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő gyártó cég, a székesfehérvári Naponta Kft. a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításán, a Párizsban tartott SIAL-on.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A Word Tour by SIAL a napi fogyasztási cikkek legrangosabb nemzetközi termékversenye, amelyen független szakértőkből álló szakmai zsűri választotta ki közel 2000 pályázó közül a legkiválóbbakat - derül ki az eseményről szóló közleményből. Az idén a Cerbona új terméke is bekerült ebbe a világelitbe, így viselheti a SIAL Innovation Selection 2016 emblémát.

Válaszokat akar a hazai agrárszektor legégetőbb kérdéseire? Kivételes kapcsolatépítési lehetőségeket keres az agráriumban és az élelmiszeriparban?
Jelentkezzen most a Portfolio kétnapos agrárkonferenciájára!
Agrárszektor 2016: két nap, 70 előadó, 800 résztvevő, és a magyar agrárszektor legforróbb témái

A Cerbona piacvezető a márkás müzliszeletek és müzlik között Magyarországon. A Naponta Kft. az év első kilenc hónapjában 21 százalékkal tudta növelni a müzliszeleteinek forgalmát, míg a müzlik értékesítése csaknem tíz százalékkal emelkedett.

Mészáros Tamás, a Naponta Kft. ügyvezető igazgatója szerint a nemzetközi elismerés visszaigazolta a cég stratégiáját, amely egyre egészségesebb termékek kifejlesztésére koncentrál. Ez nem csupán világtrend, hanem a magyar fogyasztók igényeivel is találkozik. A székesfehérvári Naponta Kft. 3,2 milliárd forintos tavalyi forgalmának az export már a 20 százalékát adta, és ezt az arányt tovább szeretnék növelni.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 26. 13:31