Rég-új ízek hamarosan a piacon

agrarszektor.hu
A kecskemét-hetényegyházi Univer Product Zrt. közleményében jelezte, hogy elfeledett klasszikus élelmiszereket tervez újra életre hívni idén, az ötlet a Kecskeméti Tradíció márkanéven fog elindulni.

Legyen Ön is Extra Early Bird | Agrárszektor 2025 konferencia

Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, az év egyik legrangosabb agrárszakmai eseményére.

A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.

A cél az, hogy a nagy múlttal rendelekező hazai márkák, valamint a házias jellegű lekvárok és a paradicsomlé tovább létezhessen, vagy újra felbukkanjon. A száz százalékban magyar tulajdonú cégcsoport egyébkén további bevétel-növekedésre számít a projekttől.

A terv az, hogy a Kecskeméti Tradíció néven megjelenő termékek nem tartalmazhatnak tartósító szereket valamint ízfokozókat, és csak magyar, főleg kecskeméti alapanyagokból állhatnak. A közlemény tudatja, hogy ezeket a termékeket olyan különleges eljárással fogják gyártani, melyek révén az íz és szín hatásai visszaadják a természetes zöldség valamint gyümölcs jellegzetességeit.

Az Univer egyébként ételízesítők gyártására specializált cégcsoport, a vállalat forgalmazza a Piros Aranyat, az Édes Annát, és az Erős Pistát is, ráadásul Magyarország első konyhakész majonézének a forgalomba kerülése is a céghez köthető. Ezen termékek máig piacvezető ételízesítők hazánkban.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. augusztus 21. 16:32