Kampány indult a minőségi sertéshús fogyasztásának népszerűsítésére
Már hetedik éve zajlik a kampány.
Már hetedik éve zajlik a kampány.
Ismét elindult a kampány.
A készítményeknél is 5 százalékos adó kell, mert csökken a fogyasztás.
Az év eleji mélypontot követően nőnek a felvásárlási árak.
Az áfacsökkentés hatásait a fogyasztók és a termelők is tapasztalják.
Összefogásra szólít fel a szervezet.
A kiterjesztés a szarvasmarha, a juh és a kecske "köztes" áfájára vonatkozik.
A gabonanedvesség-mérők használata során a legfontosabb a kalibráció, valamint az ellenőrzés.
A meggyet is utolérte a drágulás, de Szedd Magad akciók keretein belül még pár helyen olcsóbban hozzá lehet jutni.
A díjakra az agrárium bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető összesen 10 kategóriában 2025. szeptember 15-ig.
A véletlenek összjátékával újabb egzotikus betegségek jelenhetnek meg Magyarországon.
Egyre több fogyasztói igényt kell kielégítenie a gyártóknak, közben pedig a környezetvédelemre is egyre jobban kell odafigyelniük.
Az utóbbi évek tapasztalatai alapján kijelenthetjük, hogy véget értek azok a boldog évek, mikor a kukorica növényvédelmét letudtuk egy gyomirtással.
Hatékony megoldás a napraforgó tányérvédelmére: Picasso® Active
A talaj szervesanyag tartalma és a kapcsolódó talajfunkciók javításáért már az aratási szezonban sokat tehetünk!