Kampány indult a minőségi sertéshús fogyasztásának népszerűsítésére
Már hetedik éve zajlik a kampány.
Már hetedik éve zajlik a kampány.
Ismét elindult a kampány.
A készítményeknél is 5 százalékos adó kell, mert csökken a fogyasztás.
Az év eleji mélypontot követően nőnek a felvásárlási árak.
Az áfacsökkentés hatásait a fogyasztók és a termelők is tapasztalják.
Összefogásra szólít fel a szervezet.
A kiterjesztés a szarvasmarha, a juh és a kecske "köztes" áfájára vonatkozik.

A szereplők szerint a magyar búza megítélése romlott az elmúlt években, és a hazai termés jelentős része ma már csak a kommersz kategóriában versenyképes a külpiacokon.
Mostanra mindenki számára bebizonyosodott, hogy már nem működnek azok a módszerek, amiket 10-20 éve alkalmaztak a gazdák.
Megalapozatlannak tartják az állattartók a felmerülő állatjóléti javaslatokat és még az sem biztos, hogy a fogyasztót érdekli a kérdés.
Csak az integrált, tudásalapú, helyspecifikus tápanyag-utánpótlás jelenthet valódi kiutat a piacot jellemző bizonytalanságból.
A magyarok nem lelkesednek a változásért és nincs igazi kapcsolat a kutatók és a gyakorlat között sem.
Az afrikai sertéspestis (ASP) napjaink egyik legnagyobb állategészségügyi kihívása.
A modern mezőgazdaságban egyre nagyobb szerep jut a digitális adatgyűjtésnek, a precíziós gazdálkodásnak és az okoseszközökre épülő információáramlásnak.
Miért jelent valós előnyt a KWS hibridek alacsony betakarításkori szemnedvessége? Profit és kiszámíthatóság!
A KUHN újdonságai a szántóföldeken: modern technológiák a hatékonyabb, fenntarthatóbb mezőgazdaságért.