Kampány indult a minőségi sertéshús fogyasztásának népszerűsítésére
Már hetedik éve zajlik a kampány.
Már hetedik éve zajlik a kampány.
Ismét elindult a kampány.
A készítményeknél is 5 százalékos adó kell, mert csökken a fogyasztás.
Az év eleji mélypontot követően nőnek a felvásárlási árak.
Az áfacsökkentés hatásait a fogyasztók és a termelők is tapasztalják.
Összefogásra szólít fel a szervezet.
A kiterjesztés a szarvasmarha, a juh és a kecske "köztes" áfájára vonatkozik.

A ráfordításokon belül a műtrágyák ára nőtt a leginkább: átlagosan 12,7 százalékkal drágultak.
Az elmúlt évek időjárási fordulatai nem csupán apró módosításokat követelnek meg a hazai termelőktől, sokkal inkább az egész szemlélet átalakulását.
A móri borász elmondása szerint rendkívül drágán termelnek az ágazat szereplői, miközben folyamatosan szűkül a piacuk.
Agrárminisztérium és az MBH Bank megújította az együttműködést és a pénzintézet újabb 35 millió forinttal támogatja a hazai nemzeti parkok projektjeit.
A Cashtag mai műsorából kiderül, hogy az űrhajósok esznek-e finomabb ételeket vagy a túlélő üzemmódban élő egyetemisták?
A Kék-Fehér-Szív segítségével az egészség a farmtól az asztalig tart – ízletes, tápláló ételeket garantálva, amelyek jobbak az embereknek és kevésbé terhelik a környezetet.