Extra Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!
Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.
A földművelésügyi Minisztérium államtitkára Bács-Kiskun megye országgyűlési képviselőjeként külön örömmel köszöntötte a díjat elnyert Koch Borászatot, amely a Hajós-Bajai Borvidék jó hírét viszi ezentúl. Zsigó Róbert úgy fogalmazott: a díj elismerés a borvidéknek, inspiráló a többi borászatnak is. Példa arra, hogy érdemes keményen dolgozni. Mint mondta, azt kívánja, az előttünk álló években egyre nehezebb legyen eldönteni, hogy melyik magyar borászat legyen az év pincészete. Mert ez azt jelentené, hogy egyre több olyan közösség dolgozik a szakmában, amely érdemes a díjra.
A 2002-ben alapított díjat a Hegyközségek Nemzeti tanácsa, a Magyar Bor Akadémia és a Magyar Szőlő és Bortermelők Szövetsége képviselői adják át. Az idén 13. alkalommal odaítélt vándordíjat a borotai Koch Borászat érdemelte ki a Frittmann Borászat, a Béres Szőlőbirtok-és Pincészet, valamint a Csányi Pincészet előtt.
Az "Év Pincészete" cím egy olyan bortermelő gazdasági társaság kollektív teljesítményét díjazza, amely az országban és külföldön a magyar bor, a borkultúra és a kulturált borfogyasztás széleskörű népszerűsítéséért a legtöbbet tette az adott évben. Többek közt értékelik a pincészet külső és belső megjelenését, arculatát, környezetét, hazai és külföldi kapcsolatait, borainak minőségét, a márkanevek népszerűségét, szerepét, nagyságát és fejlesztéseit.
A díjra pályázni kell, az elismerést szakmai körök jelölése és szavazatai alapján ítélik oda, figyelembe veszik a borok minősége mellett a pincészet külső megjelenését, arculatát, kapcsolatát a borászati közélettel csakúgy, mint fejlesztéseit, jelenlétét a belföldi és külföldi piacon.