Így néznek ki - Ezek lesznek a jövő szupermarketei

agrarszektor.hu
Bemutatták a jövő szupermarketét azon a világkiállításon, amelyet a közelmúltban tartottak Milánóban. A modern bevásárlóközpontban olyan technológia megoldásokkal segítik a fogyasztókat, amelyekkel étrendjükre szabva, interaktívan tudják beszerezni az élelmiszereket. Az elképzelés megvalósítása most 15 millió euróba került, de a tervek szerint az élelmiszerek ára a hagyományos szupermarketekéhez igazodna, ha az új csudaboltok piaci körülmények között is megépülnének.

Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!

Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!

Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! 

A jövő vásárlójának terveztek szupermarketet Olaszországban. Az idei milánói világkiállításra felépített bevásárlóközpont modern, játékfejlesztő cégektől kölcsönvett technikai megoldásokkal szolgálja ki a vásárlók igényeit. Így a fogyasztók az étrendjükhöz igazított, interaktív úton tudják megvenni az élelmiszereket. A kiállított koncepció felépítése 15 millió euróba került- írják nemzetközi hírportálok.

A szupermarket nagy részében nincsenek polcok, mivel a tervezők szerint ez zavarja az embereket a kommunikációban. Ezért, hogy a vásárlók inkább egy helyi piac forgatagában, mintsem egy átláthatatlan boltban érezzék magukat, a termékek egy részét hosszú asztalokra helyezték. A fennmaradó hányadot pedig kisebb teret igénylő függőleges polcokra tették.

Az asztalok alatt beépített tárolókat alakítottak ki, hogy ne legyen túlzsúfolt az élelmiszerek elhelyezése, míg az asztalok fölött, a falakra vékony monitorokat rögzítettek. Ezek segítségével a vásárló minden adatot megtudhat az adott termékről. Így például, ha valaki ebben a szupermarketben vesz majd paradicsomot, nem csak a zöldség vitamintartalmáról, de például az "ökológiai lábnyomáról" és a származási helyéről is tájékozódhat.

A tervezők úgy vélik, hogy az egészségtudatos vásárlók paradicsoma lehetne az új szupermarket, mivel olyan extraszolgáltatásokkal is készülnének, amelyekkel a fogyasztók személyre szabott bevásárló listát kapnának, az általuk megadott étrendhez legjobban illeszkedő ételekkel. Ez egy internetes alkalmazással valósulna meg, amelyet mobiltelefonokra lehetne letölteni. 

A kiállított szupermarketet egyelőre még nem építik fel a valóságban, csak az expo területén látogathatták meg az érdeklődők. Az ötletgazdák szerint ugyanakkor semmi akadálya nincs annak, hogy hamarosan piaci körülmények között is megépítsék a jövőt. A tervek szerint az élelmiszerek ára a hagyományos szupermarketekéhez igazodna.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?