Nagy dobással készül a Borsodi 2019-ben

agrarszektor.hu
Jelentős fejlesztési programokkal és ambiciózus tervekkel vág neki a 2019-es évnek a Borsodi Sörgyár: olyan mértékben bővítik a bőcsi üzemet, hogy a borsodi nagyközség lesz a Molson Coors egyik regionális központja. Pénteki sajtótájékoztatójukon az is kiderült, mennyire voltak sikeresek az olyan új termékek, mint az idei évben piacra dobott Mester.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A Borsodi Sörgyár Kft. 1973-ban, 45 évvel ezelőtt kezdte meg működését Bőcsön. A sörgyár nevéhez fűződik az első alkoholmentes, az első fémdobozos sör, illetve az első ízesített sör megjelenése Magyarországon, a legnagyobb mennyiségben fogyasztott sörök között a hazai piacon. A Borsodi évek óta hazánk egyik legnagyobb mennyiségben értékesített söre.

Nagy sörgyáraink évek óta valamely nagy sör-világcég részei: a Borsodi a Molson Coors sörgyártó vállalatcsoporthoz tartozik, amely a világ egyik legnagyobb sörgyártója. A vállalat működési részét képezi Kanada, az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Írország, Közép-Európa, és a Molson Coors International (MCI). A vállalat portfóliójába olyan márkák tartoznak, mint például a Coors Light, Molson Canadian, a Carling és Staropramen.

Borsodi: eredményes év értékesítésben

Amint azt a Borsodi Sörgyár vezetői pénteki sajtótájékoztatójukon elmondták, idén a bíztató évkezdetet egy értékesítési szempontból erős tavasz és kedvező nyár követte a. Többek között ennek is köszönhető, hogy a vállalat a piaci átlagot meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését az év első három negyedévében.

Vuleta Zsolt, a vállalat ügyvezetője elmondta: kiemelten fontos, hogy folyamatosan fejlesszék termékeiket, gyártósorukat és a partnereik számára nyújtott szolgáltatásokat egyaránt. Éppen ezért már idén belevágtak a vállalat történetének egyik legnagyobb beruházásába, új munkavállalókat toboroznak, megújították arculatukat.

A legfontosabb fejlesztés, hogy a Borsodi Sörgyár bőcsi üzemében 2018-ban két beruházást indított el. A palack- és doboz-töltőgépsor fejlesztésének köszönhetően az üzem kapacitása várhatóan mintegy 700 000 hektoliterrel, éves szinten 2,5 millió hektoliterre bővül, ami lehetővé teszi, hogy Bőcs legyen a Molson Coors vállalat egyik regionális központja.

A fejlesztéssel párhuzamosan egy átfogó munkatárs-toborzó programba is belevágtak, egy éven belül 10 százalékkal szeretnék bővíteni a bőcsi gyárban dolgozó munkavállalók létszámát.

Vuleta Zsolt az agrárszektor.hu kérdésére elmondta azt is, hogy termékoldalon a tervek között szerepel a Borsodi Mester sör sikerének kihasználása, a cég szeretne további növekedést elérni ennél a terméknél, amely a klasszikus Borsodi lágerhez képest karakteresebb, erőteljesebb ízvilágot képviselő, kétféle maláta felhasználásával készült világos sör - a fogyasztók pedig kimondottan nagy érdeklődést mutatnak iránta.

A HORECA-szegmensben, azaz éttermekben, vendéglátóhelyeken tovább erősítenek a Staropramen és a belga sörkínálat értékesítésén, valamint kiemelten szeretnék tovább népszerűsíteni a csapolt sörök fogyasztását is. Az ügyvezető szerint ehhez szükség van arra, hogy minden helyszínen a lehető legjobb minőségű csapolt sört találjon a fogyasztó, így ösztönzik a vendéglátóhelyeket például arra, hogy ne tartsanak 3 napnál régebbi hordót csapon, és hogy intenzívebben figyeljenek a sörcsapok tisztán tartására.

Őz Tibor, a Borsodi értékesítési igazgatója szerint a 2018-as év egyértelműen azt bizonyította, hogy a fogyasztók látványosan elmozdultak a magasabb kategóriájú, prémium sörök felé. Egyre inkább keresik az újdonságokat, ezért is lett olyan népszerű a Borsodi Mester. A minőségi termékek felé történő nyitást mutatja az is, hogy a Millernek idén bevezették a dobozos változatát, mert a fogyasztók egyre inkább ezt keresik.

A tájékoztatón elhangzott: idén látogatóközpontot is nyitottak a bőcsi gyárban, ahol előzetes regisztráció után várják a gyártás iránt érdeklődőket.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?