Nagy dobással készül a Borsodi 2019-ben

agrarszektor.hu
Jelentős fejlesztési programokkal és ambiciózus tervekkel vág neki a 2019-es évnek a Borsodi Sörgyár: olyan mértékben bővítik a bőcsi üzemet, hogy a borsodi nagyközség lesz a Molson Coors egyik regionális központja. Pénteki sajtótájékoztatójukon az is kiderült, mennyire voltak sikeresek az olyan új termékek, mint az idei évben piacra dobott Mester.

Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia! 

Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.

AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!

Mezőgazdasági termelők és fiatal gazdák fix 30 000 Ft-ért regisztrálhatnak!

NAK-tagok és NAK-szaktanácsadók 35% kedvezménnyel regisztrálhatnak!

A Borsodi Sörgyár Kft. 1973-ban, 45 évvel ezelőtt kezdte meg működését Bőcsön. A sörgyár nevéhez fűződik az első alkoholmentes, az első fémdobozos sör, illetve az első ízesített sör megjelenése Magyarországon, a legnagyobb mennyiségben fogyasztott sörök között a hazai piacon. A Borsodi évek óta hazánk egyik legnagyobb mennyiségben értékesített söre.

Nagy sörgyáraink évek óta valamely nagy sör-világcég részei: a Borsodi a Molson Coors sörgyártó vállalatcsoporthoz tartozik, amely a világ egyik legnagyobb sörgyártója. A vállalat működési részét képezi Kanada, az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Írország, Közép-Európa, és a Molson Coors International (MCI). A vállalat portfóliójába olyan márkák tartoznak, mint például a Coors Light, Molson Canadian, a Carling és Staropramen.

Borsodi: eredményes év értékesítésben

Amint azt a Borsodi Sörgyár vezetői pénteki sajtótájékoztatójukon elmondták, idén a bíztató évkezdetet egy értékesítési szempontból erős tavasz és kedvező nyár követte a. Többek között ennek is köszönhető, hogy a vállalat a piaci átlagot meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését az év első három negyedévében.

Vuleta Zsolt, a vállalat ügyvezetője elmondta: kiemelten fontos, hogy folyamatosan fejlesszék termékeiket, gyártósorukat és a partnereik számára nyújtott szolgáltatásokat egyaránt. Éppen ezért már idén belevágtak a vállalat történetének egyik legnagyobb beruházásába, új munkavállalókat toboroznak, megújították arculatukat.

A legfontosabb fejlesztés, hogy a Borsodi Sörgyár bőcsi üzemében 2018-ban két beruházást indított el. A palack- és doboz-töltőgépsor fejlesztésének köszönhetően az üzem kapacitása várhatóan mintegy 700 000 hektoliterrel, éves szinten 2,5 millió hektoliterre bővül, ami lehetővé teszi, hogy Bőcs legyen a Molson Coors vállalat egyik regionális központja.

A fejlesztéssel párhuzamosan egy átfogó munkatárs-toborzó programba is belevágtak, egy éven belül 10 százalékkal szeretnék bővíteni a bőcsi gyárban dolgozó munkavállalók létszámát.

Vuleta Zsolt az agrárszektor.hu kérdésére elmondta azt is, hogy termékoldalon a tervek között szerepel a Borsodi Mester sör sikerének kihasználása, a cég szeretne további növekedést elérni ennél a terméknél, amely a klasszikus Borsodi lágerhez képest karakteresebb, erőteljesebb ízvilágot képviselő, kétféle maláta felhasználásával készült világos sör - a fogyasztók pedig kimondottan nagy érdeklődést mutatnak iránta.

A HORECA-szegmensben, azaz éttermekben, vendéglátóhelyeken tovább erősítenek a Staropramen és a belga sörkínálat értékesítésén, valamint kiemelten szeretnék tovább népszerűsíteni a csapolt sörök fogyasztását is. Az ügyvezető szerint ehhez szükség van arra, hogy minden helyszínen a lehető legjobb minőségű csapolt sört találjon a fogyasztó, így ösztönzik a vendéglátóhelyeket például arra, hogy ne tartsanak 3 napnál régebbi hordót csapon, és hogy intenzívebben figyeljenek a sörcsapok tisztán tartására.

Őz Tibor, a Borsodi értékesítési igazgatója szerint a 2018-as év egyértelműen azt bizonyította, hogy a fogyasztók látványosan elmozdultak a magasabb kategóriájú, prémium sörök felé. Egyre inkább keresik az újdonságokat, ezért is lett olyan népszerű a Borsodi Mester. A minőségi termékek felé történő nyitást mutatja az is, hogy a Millernek idén bevezették a dobozos változatát, mert a fogyasztók egyre inkább ezt keresik.

A tájékoztatón elhangzott: idén látogatóközpontot is nyitottak a bőcsi gyárban, ahol előzetes regisztráció után várják a gyártás iránt érdeklődőket.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

A szőlő védelmében (x)

A szőlőültetvények egészsége és hozama számos tényezőtől függ, beleértve a környezeti hatásokat, valamint a kórokozók és kártevők jelenlétét.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2025
Fenntarthatósági követelmények az agráriumban.
AgroFood 2025
Élelmiszeripari körkép a hazai agráriumban.
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 13. 06:02