Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!
Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!
Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén!
A közlemény szerint a HITA által finanszírozott közösségi standon idén 8 magyar vállalat jelent meg önállóan, további 2 pedig termékmintákkal és marketinganyagokkal képviseltette magát. A kiállítók a rendezvényt egyöntetűen kiemelkedően sikeresnek ítélték, szinte minden magyar kiállítónál nagy volt az érdeklődés. Úgy a közel-keleti kapcsolatokkal rendelkező exportőrök, mint a térség felé most nyitó középvállalkozások, vagy élelmiszeripari technológiatranszfert kínáló innovatív vállalkozások esetében.
A magyar standon a látogatók különböző sajtokat, mézeket, gabonaszeleteket és müzlit, diót, napraforgómagot, édességeket és gluténmentes diétás termékeket kóstolhattak, valamint fagyasztott gyümölcsöket, zöldségeket és készételeket előállító vállalatokkal és termékmintáikkal találkozhattak.
Közönségsikert aratott többek között: a Felföldi Édesipari Kft. ízesített szívószála, a Quick Milk, mely a tejfogyasztást teszi vonzóbbá a gyerekek számára. A fagyasztott termékeiről ismert Mirelite-Mirsa Zrt. vadasmártása a fagyasztott termék kategóriában "kiemelten ajánlott termék" minősítésben részesült. A Fitorex Kft. exportmenedzsere pedig arról számolt be, hogy a cégük által kifejlesztett, speciálisan csíráztatott, YASO márkanevű szójababból készített egészséges élelmiszerek iránt is nagy volt az érdeklődés.
A közlemény kitér rá: a HITA minden eszközével támogatja a keleti nyitást. Ez azonban a gyakorlatban csak a vállalati szféra aktív részvételével valósulhat meg. Az élelmiszeripari exportőrök különösen érdekeltek az új piacok kiépítésében. Jól mutatja ezt az érdekelt cégek részvétele a közel-keleti vonatkozású üzleti eseményeken, így a HITA által tavaly novemberben szervezett arab-magyar gazdasági fórumon, az októberi szaúd-arábiai üzleti úton, vagy a libanoni miniszterelnöki látogatáson. Az idei dubaji Gulfoodot 113 ezer négyzetméteren, 110 ország több mint 4000 kiállítójának részvételével rendezték meg. Az esemény szakmai látogatóinak száma elérte a 70 ezret - tartalmazza a közlemény.
(MTI)