Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia!
Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.
AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!
Mezőgazdasági termelők és fiatal gazdák fix 30 000 Ft-ért regisztrálhatnak!
NAK-tagok és NAK-szaktanácsadók 35% kedvezménnyel regisztrálhatnak!
Újrapozícionálja a Krusovice márkát a magyarországi forgalmazó Heineken. Az egyik legismertebb tradicionális cseh sörbrand 2016 óta van jelen a magyar piacon: bár a cégcsoport nem árul el konkrét számokat, csütörtöki sajtótájékoztatójukon úgy nyilatkoztak, hogy a hazai fogyasztók kimondottan kedvelik. A Heinekennél a márkát a prémium sörökhöz sorolják, a magyar piacon csak világos és barna érhető el belőle, de Csehországban számos más változata - búzasör, alkoholmentes, magasabb szárazanyag-tartalmú - is kapható, ezeket azonban egyelőre nem tervezik behozni a magyar piacra.
A Krusovice a Heineken tulajdonában áll globálisan, importált cseh sör - tehát nem Magyarországon gyártják. Ugyanakkor a cégcsoportnál úgy látják, hogy nem jelent konkurenciát a hazai márkákkal, teljesen más szegmensre fókuszálnak.
A sört a mai napig - 1581 óta - egy cseh faluban, Krusovicében főzik: érdekessége, hogy ez az egyetlen cseh sör, amit királyi család valaha birtokolt. A saazer komló és a 3-féle maláta az, ami a különleges ízét adja, a tisztaságot pedig a helyi artézi víz jelenti.
A cseh söröket leginkább a karakteres ízük különbözteti meg más söröktől, részben ezért is gondolja úgy a Heineken, hogy marketingkampányában a férfiakat célozza meg a továbbiakban.