AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Borbár túrával népszerűsíti a hazai borokat Budapesten a Magyar Turisztikai Ügynökség. A június 8-i rendezvény 22 magyar borvidéket mutat be - hangzott el a szerdai beharangozó sajtótájékoztatón. A különleges túra célja a magyar borok ismertségének növelése és a hazai gasztro-és borturizmus erősítése. Ezen az estén minden borbárban egy borvidék vendég lesz, a bárokban a vendégül látott borvidékek három borát 22 százalék kedvezménnyel lehet megvásárolni.
A borturizmus az egyik legdinamikusabban fejlődő ága a turizmusnak, ma már divatossá vált borvidékekre utazni, ott hosszabb-rövidebb időt eltölteni - vélik a szakemberek. Ez egyértelműen a minőségi borfogyasztás, illetve a magas színvonalú gasztronómia iránti igény növekedését jelzi, ugyanakkor fontos a bormarketing és a regionális turizmus szempontjából is. A szakemberek szerint figyelemreméltó, hogy a fiatalabb generáció is kimondottan nyitott ezekre a lehetőségekre. Turisztikai szempontból - a szakmai becslések szerint - Villány, Tokaj és Eger a legnépszerűbb borvidékek.
E nyitottság nagy részben a borbárok népszerűségének köszönhető - mondta Gere Andrea villányi borász. Tapasztalatai szerint a borászatokat egyre több huszonéves, harmincas éveinek elején járó érdeklődő, baráti társaság keresi fel, akiknek egyre erősebb a kötődése a minőségi magyar bor iránt. A borászatokhoz való kötődés pedig a későbbiekben megjelenik a borvásárlásnál is. Egy másik fiatal borász, a szekszárdi ifj. Heimann Zoltán szerint a borbárok átrendezték a piacot, sok feltörekvő, kevéssé ismert márkát lehet ezekben megtalálni - Magyarországról és külföldről egyaránt.