Borbár túra: így népszerűsítik a magyar borokat

agrarszektor.hu
A budapesti borbárokban, borozókban népszerűsíti a hazai borfogyasztást a Magyar Turisztikai Ügynökség. A június 8-i borbár túra kedvezményes árú borokkal és az egyes tájegységek jellegzetes boraival várja a vendégeket - nem titkoltan a minőségi magyar gasztronómia iránt nyitott fiatalokat.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Borbár túrával népszerűsíti a hazai borokat Budapesten a Magyar Turisztikai Ügynökség. A június 8-i rendezvény 22 magyar borvidéket mutat be - hangzott el a szerdai beharangozó sajtótájékoztatón. A különleges túra célja a magyar borok ismertségének növelése és a hazai gasztro-és borturizmus erősítése. Ezen az estén minden borbárban egy borvidék vendég lesz, a bárokban a vendégül látott borvidékek három borát 22 százalék kedvezménnyel lehet megvásárolni.

A borturizmus az egyik legdinamikusabban fejlődő ága a turizmusnak, ma már divatossá vált borvidékekre utazni, ott hosszabb-rövidebb időt eltölteni - vélik a szakemberek. Ez egyértelműen a minőségi borfogyasztás, illetve a magas színvonalú gasztronómia iránti igény növekedését jelzi, ugyanakkor fontos a bormarketing és a regionális turizmus szempontjából is. A szakemberek szerint figyelemreméltó, hogy a fiatalabb generáció is kimondottan nyitott ezekre a lehetőségekre. Turisztikai szempontból - a szakmai becslések szerint - Villány, Tokaj és Eger a legnépszerűbb borvidékek.

E nyitottság nagy részben a borbárok népszerűségének köszönhető - mondta Gere Andrea villányi borász. Tapasztalatai szerint a borászatokat egyre több huszonéves, harmincas éveinek elején járó érdeklődő, baráti társaság keresi fel, akiknek egyre erősebb a kötődése a minőségi magyar bor iránt. A borászatokhoz való kötődés pedig a későbbiekben megjelenik a borvásárlásnál is. Egy másik fiatal borász, a szekszárdi ifj. Heimann Zoltán szerint a borbárok átrendezték a piacot, sok feltörekvő, kevéssé ismert márkát lehet ezekben megtalálni - Magyarországról és külföldről egyaránt.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?