Mindemellett az ORIGINALalkatrészek számos elsőre nem szembetűnő gazdasági előnyt is hordoznak magukban, a minőségük hosszútávon kifizetődő az üzemeltetők számára.
Gyakorlati tapasztalataink alapján elmondhatjuk, hogy az ORIGINAL CLAASalkatrészek egy alternatív minőséggel összehasonlítva, hosszútávon nem csak gazdasági, de állásidő szempontjából is előnyhöz juttatják a felhasználókat.

A CLAAS-nál ezért külön csapatok foglalkoznak azzal, hogy az ügyfeleknek megfelelő támogatást nyújtsanak a világ minden táján; legyen szó alkatrészről, segélyvonalról vagy akár helyszíni szakértői tanácsadásról. Egy biztos: a CLAAS gépek csak aratáson kívül pihenhetnek!
Minden értékesítést követő tevékenységgel a CLAAS Service and Parts GmbH, röviden a CSP két telephelyén foglalkoznak. Az egész világra kiterjedő CLAAS alkatrészellátó ügyfélszolgálati központ mindössze 50 km-re található a harsewinkeli központtól, Hamm-Uentrop-ban. Impozáns számok bizonyítják a CSP és a hozzá tartozó központi raktár jelentőségét, amelyet 2000-ben adtak át. A több mint 70 000 négyzetméteren a CLAAS gépek minden alkatrésze megtalálható.
Ebből a központi logisztikai egységből szolgálja ki a CSP minden regionális raktárát és helyi telephelyét csakúgy, mint a világ minden tájáról beérkező partnerei rendeléseit. Közel 160 000 eredeti alkatrészt tart folyamatosan készleten a CSP központi raktárában, amely mintegy 18 millió alkatrésznek felel meg. És még egy impozáns szám: évente több mint 400 000 szállítólevelet dolgoznak fel. Aratáskor naponta több mint 12 000 tétel feldolgozásán munkálkodik a logisztikai központ közel 300 dolgozója.
A kivételes teljesítményért a CLAAS-t nemrégiben a "Német Logisztikai Díj"-jal tüntették ki, ahol a zsűri külön kiemelte a gyorsaságot, a csapatszellemet csakúgy, mint az egész vállalat egységes logisztikai koncepcióját.

A CSP azonban sokkal több, mint egy csúcsmodern műszaki szervezet, hatékony raktárlogisztika vagy rugalmas szállítási struktúra: A CSP aduászai a motivált és jól képzett munkatársai, akik a lehetetlen megbízásokat is megvalósítják, így egy speciális alkatrész a lehető leggyorsabban juthat el megrendelőjéhez.
A CSP svájci óramű pontosságú szervezete nem érne el a magyar felhasználókhoz egy ugyancsak professzionális, és a magyar fogyasztók igényeit kiválóan ismerő csapat munkája nélkül. Az AXIÁL Kft. vevőszolgálatának CLAAS csapata jól képzett, felkészült, és minden körülmények között arra törekszik, hogy a lehető leghamarabb megoldást találjon a napi üzemeltetés során felmerülő kihívásokra.
Erős háttértámogatás mellett közel 15 000 féle mintegy 1,5 milliárd Ft értékű alkatrész elérhető készletünkről, melynek utánpótlásáról naponta Hamm-ból a központi raktárból induló szállítmányok gondoskodnak. Természetesen a logisztikai megoldások teljes arzenálját felsorakoztatjuk, annak érdekében, hogy a megfelelő alkatrész a megfelelő helyre kerüljön. A cél a minimum 24 órán belüli kiszolgálás!
Rugalmas, fiatal, ám annál nagyobb szakmai tapasztalattal rendelkező csapat áll a CLAAS és az AXIÁL Kft. vevőszolgálatának hátterében, hogy a "svájci óramű" mindig nevéhez méltóan funkcionáljon. A termék, és a háttérben tevékenykedő csapat garancia a sikerre.
(x)